• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • HonanHöna
    stepanova skrev 2016-05-22 18:50:57 följande:

Hoppar in här! Har bf den 30.5, med min nr 3:) dock va det 6 år sen , jag födde sist! Nu är det alltså 7 dagar kvar, och varje dag tror jag att "inatt händer det" men nää! Huvudet lågt (väääldigt lågt), mkt sammandragningar och delar av slemproppen gick i fredags. Nån annan som letar tecken på att förlossningen är på G?

Samma här :) har bf om 6dgr.. Blir lika besviken varje morgon ja vaknar som vanligt haha. Mycket mensvärk, sammandragningar o en väldigt slö bebis (vart över aktiv fram till igår)
  • Tausen

Oja!! Väntar och väntar!

Blir glad varje gång "mensvärken" kommer...försvinner...ska den komma tillbaka...nähä... beaviken. Har typ glömt hur det kändes förra gången ????

Har fått för mig att jag skulle få tidigt och att vattnet ska gå hemma denna gång (vet ej varför jag tror det).

Varit skönt i helgen då vi haft fullt upp, men imorgon blir jag själv hemma med min väntan hela dagen igen...dessutom har jag kommit till läget att alla börjar fråga om jag inte känt nåt (4 dagar kvar)...

• stepanova

Ja gud, vad glad man blir då mensvärken kommer! Kom just in från en tur med gräsklipparen, så nu får vi se om denna natt blir som man alltid hoppas på:P

Varje kväll städar man som en dåre, utifall grannen måste komma och sköta barnen då vi ska till bb:P

Hallonblads teet står upp över öronen på mig och "mirakel drycken" har jag kokat färdigt (i hopp om att jag inte behöver dricka den).

Och ja, tausen: Alla dessa frågor om "nåt nytt" börjar likaså dom stå en upp över öronen :D man har nästan lust och svara " jo hon kom för 3 dagar sen, vi glömde bara att skriva det åt et":D:D

• Tausen
    stepanova skrev 2016-05-22 21:04:52 följande:

Ja gud, vad glad man blir då mensvärken kommer! Kom just in från en tur med gräsklipparen, så nu får vi se om denna natt blir som man alltid hoppas på:P

Varje kväll städar man som en dåre, utifall grannen måste komma och sköta barnen då vi ska till bb:P

Hallonblads teet står upp över öronen på mig och "mirakel drycken" har jag kokat färdigt (i hopp om att jag inte behöver dricka den).

Och ja, tausen: Alla dessa frågor om "nåt nytt" börjar likaså dom stå en upp över öronen :D man har nästan lust och svara " jo hon kom för 3 dagar sen, vi glömde bara att skriva det åt et":D:D

Haha det vore ju klockrent!!

Och för dem man träffar öga mot öga -Nää hen kom ju för några veckor sedan, nu är jag bara tjock! :D
  • hundenhubbe

Idag har jag tagit ett varmt bad och lyckats underhålla mig med bland annat krattning. Tror dock inte hon kommer inatt heller... Känner inge alla just nu. Bara väntar på att de ska starta nu. Så jäkla jobbigt. BF +2 nu när klockan är över tolv. Och imorgon får man vänta själv hemma.. Ska åka iväg på barngympa och försöka underhålla mig så man inte blir galen!!! Var tvungen att åka hemifrån idag då jag kände mig alldeles för deppig. Är bara irriterad och sur hela dagarna då denna väntan tar kål på än...

• stepanova

Och inget inatt heller :( känner mig nästan lite nere! Någon lycklig som har fått sin skatt inatt?<3

Svar på tråden Majbebisar 2016