• Svar på tråden Majbebisar 2016
  • emzerus
    EmPe skrev 2015-09-07 13:24:47 följande:
    Jag har varit med om att få svaga test två ggr. Första gången resulterade det i ett tidigt mf. Nu, andra gången, fick jag halvsvagt ända fram till bim +2. Inte mycket man kan göra annat än att vänta och testa igen. Jättejobbigt:( Hoppas hoppas du får starkare streck!!
    Tack för ditt svar men tyvärr verkar det ha avstannat :( Fick ett blankt test nu på kvällen :( 4e missfallet på ett år, orkar inte längre :(

Lämnar denna grupp men stort lycka till till er andra!!
  • grodden2016
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:12:55 följande:

Någon mer än jag som just plussat & har BF i Maj?

Här kan vi följas åt heeela resan

Välkommen!

• grodden2016

quote=75719387][quote-nick]LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:12:55 följande:[/quote-nick]Någon mer än jag som just plussat & har BF i Maj?

Välkommen![/quote]

Jag har oxå precis plussat efter första försök med ivf

• fair
    emzerus skrev 2015-09-07 19:21:03 följande:

Tack för ditt svar men tyvärr verkar det ha avstannat :( Fick ett blankt test nu på kvällen :( 4e missfallet på ett år, orkar inte längre :(

Så tråkigt, beklagar verkligen =(
  • fair
    grodden2016 skrev 2015-09-07 20:12:42 följande:

quote=75719387][quote-nick]LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:12:55 följande:[/quote-nick]Någon mer än jag som just plussat & har BF i Maj?

Välkommen!

Jag har oxå precis plussat efter första försök med ivf [/quote]

Grattis! Kul! Och välkommen =)
  • EmPe
    emzerus skrev 2015-09-07 19:21:03 följande:

Åh..beklagar verkligen:(
  • Spring16

Hej alla.
    Jag har testat mig två gånger på lika många dagar nu och båda har varit +. Bim är imorgon så jag har fortfarande väldigt svårt att tro på det utan kommer nog ha svårt att fatta tills det gått några veckor.

• Allies

Hej! Har nyss +:at och detta är 3:e barnet Storbröderna är 5 och 7 så det var länge sedan man gjorde det här sist. Upplever att jag har lite symtom jämfört med tidigare ggr men samtidigt minns man ju inte riktigt hur det var. Jag är orolig av mig och har därför svårt att våga glädja mig åt graviditeten, känns som att mf är mer regel än undantag iaf när man läser här på fl :-/ 

Jag hoppas innerligt att graviditeten fortlöper och att vi kan följas åt Verkar vara en bra stämning här inne och det är alltid skönt när man vill hålla det hemligt fram till  v 12. 

Jag är 32 år och bor i Umeå. Jag planerar att göra kub denna gång om allt går som det ska. Hur tänker ni kring det?

• Godistjejen
    fair skrev 2015-09-07 18:01:38 följande:

Där var vi förra helgen och badade, jättefint är det där! =)

Aah va roligt! Jo det är rätt fint :)
  • valkyrian

Snabbspola de första 12 veckorna skulle ju faktiskt vara skönt. Men ja jag nojar inte jättemycket utan gläds fullt ut, kollar på bebiskläder, kollar vagnar och diskuterar namn för fullt ^^

Men jag längtar faktiskt redan till UL.

Jag har berättat för min bror,, min bästa vän och mina tre närmaste kollegor. Så rätt många vet faktiskt redan. Ja och så givetvis barnen! Jag resonerade att det faktiskt är deras familj och kan behöva lika lång tid som oss på attt vänja sig.

Svar på tråden Majbebisar 2016