Bim oktober 2015
Joinar här. Bim 1/10 femte försöket. ÄL runt 17/9
BIM lista
1/10 Yennie88, femte försöket, första barnet.
Joinar här. Bim 1/10 femte försöket. ÄL runt 17/9
BIM lista
1/10 Yennie88, femte försöket, första barnet.
Välkomna! Tempar ni eller hur "sköter " ni era ÄL? Jag misstänker att det går inte 100% säga om Äl varit eller ej , är jag rätt? För jag börjar fundera på detta nu när jag själv sitter på 11 försöket:)
Jag är inne i min fertila period nu. Ägglossning beräknat på torsdag. Nu är det dags att hålla tummarna!
Jag funderar på om min ÄL kommer tidigare än torsdag. Spänningar och molande har eskalerat under dagen ganska mycket. Känns som att det är i full gång redan nu, men så här tidigt har det aldrig varit över innan så vitt jag vet.
Dessutom är sambon inte hemma ikväll, så det passar sig inte!
Ni får passa på imorrn och hålla tummarna att det fortfarande är på gång då!
Här är jagnästan säker påatt ÄL var i måndags, tre dagar tidigare än beräknat. Så då borde det bli BIM 28/9 istället för 1/10. Får se hur det blir.
Vi fick till det i söndags så jag hoppas det räcker. Vi är sams igen efter vår konflikt men det hjälper ju inte två dagar efter ägglossning...
Inbillning eller inte, men mina bröst har börjat ömma... Dag 3 efter förmodad ägglossning...
Hade ömma bröst denna gången från dagen innan äl fram tills några dagar innan mensen dök upp tyvärr..
Ja jag känner igen det sken gravid är inga problem och bli. Så blir man lika besviken när mensen kommer.. Har ni försökt länge? Vi börja nu i augusti så allt är relativt nytt..
Ha ha ja det hade ju vart intressant och bli gravid när man inte ens hade en partner..
Ja jag tror man blir knäpp till slut och man tror att man är gravid för minsta lilla man ser magar och barnvagnar överallt och bebisar..