• Svar på tråden Bim oktober 2015
  • sowe81

Jag hoppar in här. Fick min mens i lördags, första efter min senaste skrapning (haft 4 ma/mf sen aug 13). Nu gör vi ett 5e försök till syskon. Dottern är 3 år.
    Äl borde komma ca 20-22/9 och bim kring 3-5/10.

• Yennie88

Joinar här. Bim 1/10 femte försöket. ÄL runt 17/9

BIM lista

1/10 Yennie88, femte försöket, första barnet.

• sowe81

BIM lista

4/10 sowe81, 1a försöket efter ma (4ma/mf sen start), 2a barnet

• elena-mikaela

Välkomna! Tempar ni eller hur "sköter " ni era ÄL? Jag misstänker att det går inte 100% säga om Äl varit eller ej , är jag rätt? För jag börjar fundera på detta nu när jag själv sitter på 11 försöket:)

www.beautytop.se - allt inom skönhet
  • Yennie88
    elena-mikaela skrev 2015-09-07 20:06:17 följande:

Välkomna! Tempar ni eller hur "sköter " ni era ÄL? Jag misstänker att det går inte 100% säga om Äl varit eller ej , är jag rätt? För jag börjar fundera på detta nu när jag själv sitter på 11 försöket:)

Jag gör inget särskilt egentligen, brukar känna väldigt tydligt när det är dags, kollar flytningar men det är sällan jag hittar äggviteflytningen tycker jag.

Jag är fundersam på hur det blir denna månad för mig, det känns redan annorlunda runt vänster äggstock på bara dag 4 i cykeln, mensen var endast två dagar mot fyra i vanliga fall.
  • sowe81
    elena-mikaela skrev 2015-09-07 20:06:17 följande:

Jag testar med stickor. Känner ganska tydligt också i form av molande i magen. Brukar vara ganska regelbunden, diffar mellan dag 15-18 i normala fall. Nu blir detta första efter skrapning så hoppas den inte blir rubbad. Kommer testa med stickor från cd 10 tänkte jag.
  • Jempan85

Hej hej. Hoppar gärna in här! Mensen kom igår så nytt bim är 6/10. Andra försöket andra barnet. Det var min första mens på 20 mån så hade typ glömt hur ont man kan ha :/ Blev gravid med hjälp av CB ägglossningstest förra gången så det kommer jag köra på nu också!

• elena-mikaela

BIM lista

3/10  ViPla88  
    4/10 sowe81, 1a försöket efter ma (4ma/mf sen start), 2a barnet
    6/10 Jempan85  2a försöket, 2a barnet

Svar på tråden Bim oktober 2015