Bim oktober 2015
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Alla är välkomna att dela med sina erfarenheter, prata av sig och bara ha det trevligt här:)
Jag hoppar in här. Fick min mens i lördags, första efter min senaste skrapning (haft 4 ma/mf sen aug 13). Nu gör vi ett 5e försök till syskon. Dottern är 3 år.
Äl borde komma ca 20-22/9 och bim kring 3-5/10.
Joinar här. Bim 1/10 femte försöket. ÄL runt 17/9
BIM lista
1/10 Yennie88, femte försöket, första barnet.
BIM lista
4/10 sowe81, 1a försöket efter ma (4ma/mf sen start), 2a barnet
Välkomna! Tempar ni eller hur "sköter " ni era ÄL? Jag misstänker att det går inte 100% säga om Äl varit eller ej , är jag rätt? För jag börjar fundera på detta nu när jag själv sitter på 11 försöket:)
Välkomna! Tempar ni eller hur "sköter " ni era ÄL? Jag misstänker att det går inte 100% säga om Äl varit eller ej , är jag rätt? För jag börjar fundera på detta nu när jag själv sitter på 11 försöket:)
Hej hej. Hoppar gärna in här! Mensen kom igår så nytt bim är 6/10. Andra försöket andra barnet. Det var min första mens på 20 mån så hade typ glömt hur ont man kan ha :/ Blev gravid med hjälp av CB ägglossningstest förra gången så det kommer jag köra på nu också!
Hej! ny i tråden. om jag får hoppa in =)
bim 3/10 här
=)
BIM lista
3/10 ViPla88
4/10 sowe81, 1a försöket efter ma (4ma/mf sen start), 2a barnet
6/10 Jempan85 2a försöket, 2a barnet
Jag glömde skriva att det är 2 a försöket, första barnet.