• Niyoh81

Bim oktober 2015

Hej.

Varit lite off sen förra bim då de inte blev nå plus :( detta blir vårt 3:e försök och enligt ägglosningskalendern och min egen uträkning borde ja ha ÄL idag. Testat med CB ägglosningstest sen i tisdags men den visar inget. Däremot är de ändå 2 streck på stickan när man tar ut den. Fick för mig att de bara skulle vara en om man ej hade ÄL. Eller har ja fel? 

Jag och gubben har myst nästan varje dag sen i söndags. Va bara mån vi inte orka. 

Men ja har symtom..lite molande värk..mer vita flytningar (ursäkta äckelinfo) men ingen glad gubbe på stickan. Dock visade den igår en gång igår en bok i rutan. Men sen har den bara visat runt ring.

Hänt nån fler. ?

• Niyoh81
    Jempan85 skrev 2015-09-18 11:01:05 följande:

Två streck är det alltid eftersom hormonet alltid finns där. Glad gubbe blir det när det ökar. Är strecken lika starka däremot kan du ta det som ökning trots att du bara får en ring. Att boken visas betyder bara att det blev något fel. Känner du att det är något på gång är det bara att fortsätta testa. Lycka till! Jag håller tummarna för er!

Ok. Då vet ja. Hoppas på glad gubbe i morgon. Lite frustrerande när äl har varit regelbundet tidigare. Annars de bara att köra på å invänta nästa mens.

Tack så mycket :)

Man blir lite nedstämd när de gick på första försöket med de 3 andra barnen.
  • Niyoh81

Eftersom ja inte vet när min ÄL var denna månad så tänkte ja testa på lördag. För då är de vår bröllopsdag. Skulle vara bästa presenten om vi plussar samma dag som vi gifter oss.

Har inga höga förväntningar och enda symtom ja har är att de gör så ont i bröstvårtorna. 

Tagit temp och legat på 36,8-37 grader. Va är gränsen. ?

• Niyoh81

Fick min mens i onsdags dock har ja inte blött mycket. Brukar ha rikligt de första 3 dagarna. Har fortfarande sjukt ont i bröstvårtorna och mår illa till och från. Har även varit fruktansvärt svullen om magen å konstig.

Någon annan som haft så under sin mens?

Vet inte när min äl var eftersom jag inte fick några utslag på de dagar de var tänkt. Men denna månad har vi myst nästan varje dag.

Tempen ligger fortfarande på runt 37. Ligger vanligtvis runt 36,2

• Niyoh81

D

Har varit väldigt off här men idag på BIM finns vi två sträck ????

Så nu hoppas vi på att lilla fröt stannar kvar ????
Svar på tråden Bim oktober 2015