Bim oktober 2015
Hoppar in här!
Bim 2/10 efter MA (missed abortion) den 6e sep. Hoppas på äl i dagarna.
Hoppar in här!
Bim 2/10 efter MA (missed abortion) den 6e sep. Hoppas på äl i dagarna.
Uppdaterar BIM lista
1/10 Yennie88, femte försöket, första barnet.
2/10 pannkakan87, 1:a försöket efter MA
3/10 ViPla88 2a försöket, 1-a barnet
4/10 sowe81, 1a försöket efter ma (4ma/mf sen start), 2a barnet
5/10 HaLiEn 2-a försöket 1-a barnet
5/10 livias
6/10 Jempan85 2a försöket, 2a barnet
8/10 Adoril 2-a barnet
9/10 Natt91 4-a försöket 1-a barnet
9/10 Mammabertil 6-e försöket
13/10 Kolan91 7-e försöket , 1-a barnet
21/10 Soofa
Missfall som startade 8 september, räknar med att ha Bim 8-10 okt. Hoppas på ett plus igen och det är vårat första barn ????. Kör inte på nått äl-test.
Någon som använt älstickor? När på dagen ska man mäta? Har hört att det inte är bra att köra på morgonen i alla fall!
Jag funderar på om min ÄL kommer tidigare än torsdag. Spänningar och molande har eskalerat under dagen ganska mycket. Känns som att det är i full gång redan nu, men så här tidigt har det aldrig varit över innan så vitt jag vet.
Dessutom är sambon inte hemma ikväll, så det passar sig inte!
Jag var till gyn igår, för genomgång av hur vi gör vid nästa graviditet (då jag haft 4ma/mf). Han gjorde en gynkoll o såg ett ägg som han trodde skulle släppa om 3-4 dagar, känns tidigt tycker jag, jag räknar tidigast om 5-6 dagar. Får se vad stickorna säger.
Dock tyckte han min slemhinna var för tunn, vilket inte ger optimala chanser för ett ägg att fästa, det kan bero på att det är första äl efter skrapning. Så jag ska nog inte räkna med att det tar sig nu, men man vet ju aldrig.
Ska till gyn igen på torsdag, se om de ser nåt annat då.
Blir lite nyfiken; vad är trombyl bra för under graviditet? Vet att många av mina vårdtagare tar det då det är blodförtunnande (jobbar på ä-boende). :)