Inlägg från: Anonym (bowla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bowla)

Singel & vill hitta en man men vart?!??

MeandHim skrev 2015-09-07 12:56:43 följande:
    Så sant.
    Men att heja på folk kan man ju göra även om man inte är intresserad på det sättet :)
    Vart vill ni bli "uppdraggade" på (fruktansvärt. Fult ord btw haha) och hur?!?
    Dem flesta killar kan nog bli lite chockade och stallda om en tjej forsoker ragga upp dem just for att det inte hander sa ofta men om du kommer sa langt att ni kommunicerar kan ett oskyldigt forslag om en fika pa stan funka och lite komplimanger. Killar far inte sa ofta komplimanger i borjan pa dejtandet och blir da glatt overraskade , fast inte overdriva saklart.
  • Anonym (bowla)
    MeandHim skrev 2015-09-07 14:54:48 följande:
    Folk säger att jagar kräsen, men ska man inte vara det då?
    Nu menar jag inte att man går å väntar på Mr Hollywood hunk, men man måste ju känna en attraktion plus att han måste vara vettig när man har barn. Det är väl inte gör mkt begärt?!?
    Nog Bäst att vara kräsen och händer det så händer det annars får du helt enkelt acceptera att det inte "hände", det eller ge sig in i ett skitförhållande och vara olycklig i vilket fall som helst.
  • Anonym (bowla)
    Yologirl skrev 2015-09-08 03:39:24 följande:
    Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.
    Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.
    Det har fallet ar solklart. Han dejtar vid sidan om och du sitter just nu pa reservbanken. Nar han ser att du ar pa vag att lamna laget later han dig spela i 5 min.  Ga vidare.
  • Anonym (bowla)
    Joohann skrev 2015-09-08 13:36:25 följande:
    Jadu....dejtat har blivit mer komplicerat i och med informationssamhället....man kan ju tycka att man borde bli mera upplyst....men samma gamla regler gäller....tyvärr
    Kvinnor drar sig som flugor till en hästskit! när det gäller "attraktiva mannen" som aldrig säger nej till att ha flera i sitt stall....när kvinnor till slut upptäckteer detta så drar dom alla män över en kam....och guldkornen gås förlorade eftersom dom inte får chansen att bevisa att dom är guldkorn.....
    Fast oftast vacker inte "guldkornen" nagott pirr i snippan eller hur tjejer?
  • Anonym (bowla)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 15:05:58 följande:

Jodå!! Hade jag dissat ett av mina ex i början som jag tänkte men gav en chans... Hans klädstil var too Much men han luktade såå gott!! Rätt parfym kan göra underverk.

Vilken parfym använde(r) han?
  • Anonym (bowla)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 22:39:15 följande:
    Gud, jag minns inte. :) men jag fick minst ett kåtslag när det kom förbi män på mitt jobb som också hade den parfymen smile3.gif varför undrar du?
    Nyfiken pa vilken parfym det var som  hade den effekten pa dig aven om hans kladstil var ett stort minus.
  • Anonym (bowla)
    Yologirl skrev 2015-09-08 22:39:33 följande:
    Tack för alla svar jag fick.

Jag vet att jag borde gå vidare men man blir så töntig när man väl fått känslor för nån och har svårt med det i vanliga fall ;(
    Styrkekram till dig. Det ar inte latt vi vet. Tufft overhuvudtaget men at vara med en som inte respekterar dej dar maste du dra linjen och fore.
  • Anonym (bowla)

MeandHim skrev 2015-09-08 16:16:37 följande:
    Simning... Gillar inte vatten, annars är det säkert en bra lösning!
    Gymet, absolut men pga skada får jag inte träna förrän tidigast januari så det känns kört :( Uteserveringar/lunchställen kan jag hitta snygga killar på, då kan man studera dom lite på håll...men sen då, ska man glida förbi o lämna en lapp med ens nr på?!? Haha!
    Krogen... Just det jag sa, hänger inte på krogen längre. Händer väl ibland kanske men jag raggar aldrig där utan går endast dit för att roa mig med mina vänner. Vill jag ligga så ser jag det lätt utan att behöva gå på krogen :)
    Inte söka men kanske gå till stallen du normalt sett inte skulle ga till och intressera dej for. Bryta monstret.
  • Anonym (bowla)
    MeandHim skrev 2015-09-10 10:38:47 följande:
    Må låta konstigt men kommer man upp i åldern 30 + ja då är dom flesta killarna redan upptagna. Gifta med X-antal barn :)
    Rent logiskt borde det gälla även tjejer?!? Haha!

En vettig kille... Hm bra fråga där!
    En kille som inte sitter o spelar tv-spel till 5 på morgonen, som inte hänger på krogen varje helg. Som har egna åsikter och som vågar stå upp för det och inte blir konflikträdd och säger "vi gör som du tycker hjärtat" som tycker att jobb, utbildning ovh välmående är viktigt och som inte tycker att man kan slippa jobba för man kan få pengar genom soc.
    Inte allt för högs krav kan jag tycka :)

Rik/fattig spelar ingen större roll. Där tror jag det "vettiga" kommer in i bilden. Han kan få komma i svettiga träningskläder. Jag tror att skönheten lyser igenom...
     Ganska vettiga krav, många av mina polare runt 35-30 faller dock bort pga  tv-spelande till 5 på morgonen.
  • Anonym (bowla)
    MeandHim skrev 2015-09-10 15:38:43 följande:
    Gammal jazz haha du har så rätt!
    Jag är dock jävligt less på att varsamt själv så jag vill ju hitta den där kille NUUU :)
    Forresten hur hittar man din blogg?
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??