• MeandHim

    Singel & vill hitta en man men vart?!??

    Skriver sällan trådar så denna kan vara missplacerad...

    Hursomhelst! Har varit singel o två år efter ett 14 år lång förhållande. Visst det var ju lite spännande till en början. Men jag insåg snabbt att vara singel är inte min grej! Jag vill ha en man! Någon att sakna, som frågar hur dagen har varit, någon att resa bort med. Vill krypa ner i soffan med, vakna ihop med. Massa sex... Jag saknar närheten! Det är nog det värsta.

    Men VART hittar man en vettig kille?!?

    Någon som är klar med sina ex och singellivet.

    Krogen känns inte aktuellt, har testat dejtingsidor och faktiskt träffat

    Några. Men det blir aldrig mer än så.

    Så vart hittar man dom där bra killarna som gärna får ha utseendet med sig?!

    För visst är det så; utseendet fånge intresset, det inre får det att stanna!

    Må låta ytligt men kom igen, man vill ju faktiskt känna sig attraherad av personen ;)

  • Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??
  • OlleSQ

    Hitta nått ställe där du kan prata med killar. Då lär du känna dom och få koll på vilka som är singlar och vettiga. Men guldkornen är förstås inte singlar... de klara ju av att hålla ett förhållande vid liv ????

  • MeandHim

    Precis, dom bra är ju tyvärr redan upptagna. Men å andra sidan blir det allt fler som
    Går isär. Frågan är vart man ska hänga för att träffa dom. Kyldiskar på Ica känns ju inte optimalt haha.
    Är ju väldigt social av mig o har inte svårt för att hålla ett samtal vid liv :)

  • Anonym (Saknar samma ;-))

    Saknar precis samma saker, så tråkigt att vakna ensam, laga mat till sig själv, ensam i tv-soffan o.s.v

    Hur gammal är du? Var bor du?

  • Joohann

    Har samma problem.... Funderar på att bli munk...haha

    Kyldisken på Ica kan nog funka... Om man bara visar att man är singel.....

  • MeandHim

    Mmm... Tyvärr så glömmer jag bort att laga mat ibland om inte barnen är hemma. Just för att det är så tråkigt. Om jag inte är inne i en träningsperiod o verkligen tänker på vad jag äter. Men nu sitter jag hemma med bruten arm o kan inte ena träna! :(
    Är 33 och bor i Värmland. Du? Anonym

  • MeandHim

    Joohan... Munk låter ju väldigt onödigt haha.
    Vill jag ha sex är det minsta problemet. Men nu vill jag ha mer än så :p

  • Beefeater

    Hej

    Det finns många av oss killar som har tröttnat på krogen och bara vill göra roliga saker med någonman tycker om

    Utseendet spelar roll även om det inte är allt

    Lycka till

  • Joohann
    MeandHim skrev 2015-09-07 12:09:44 följande:

    Joohan... Munk låter ju väldigt onödigt haha.

    Vill jag ha sex är det minsta problemet. Men nu vill jag ha mer än så :p


    Nja...nu tänkte ja mera på att undvika kvinnor helt....så man slipper tänka på dom...haha

    Fast det är nog omöjligt......tyvärr
  • Joohann
    Beefeater skrev 2015-09-07 12:11:38 följande:

    Hej

    Det finns många av oss killar som har tröttnat på krogen och bara vill göra roliga saker med någonman tycker om

    Utseendet spelar roll även om det inte är allt

    Lycka till


    Mycket bra skrivet där.....håller med!
  • Anonym (Saknar samma ;-))
    MeandHim skrev 2015-09-07 12:08:30 följande:

    Mmm... Tyvärr så glömmer jag bort att laga mat ibland om inte barnen är hemma. Just för att det är så tråkigt. Om jag inte är inne i en träningsperiod o verkligen tänker på vad jag äter. Men nu sitter jag hemma med bruten arm o kan inte ena träna! :(
    Är 33 och bor i Värmland. Du? Anonym


    Är bara lite för feg för att gå ut med namn direkt så håller mig anonym till en början

    Ja åldersmässigt så ligger vi ganska lika och det är ju ett plus men Värmland låter lite långt bort då jag bor i Ångermanland

    Glömmer också ofta bort maten faktist när man bara ska tänka på sig själv

    Tränar också vissa perioder lite svårt att komma igång efter sommaren bara, riktigt jobbigt att ha bruten arm som stoppar dig om du ändå är motiverad.

    Jaja, det här blev väl lite off topic kanske men lycka till att hitta någon, är man bara öppen för förslag så kan det skett hända i kyldisken på ICA också
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??