• Tom Araya

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Bäst framgång både av kvantitet och kvalitet har jag haft genom kontakt på olika community-sajter, som exempelvis FL. Man har lärt känna varandra lite först (genom foruminlägg, PM, mail, msn, telefon) på ett sätt man inte hinner med över en dejt eller någon man träffar på ute.

• Tom Araya
    Anonym (justme) skrev 2015-09-08 14:34:44 följande:

Hej TS! jag träffade min sambo på mötesplatsen förra året! Vi har både förlovat oss, köpt hus och väntar nu vårt första barn! Så guldkornen finns där, det gäller bara att hitta dem! Stort lycka till!

Jag skulle inte beteckna det som guldkorn för att ni förlovat er, köpt hus, flyttat ihop och snart barn ihop på så kort tid....snarare dumdristigt snabbjobbat.
  • Tom Araya
    Ailiane skrev 2015-09-08 23:01:36 följande:

Jag förstår dig ts, jag är också singel tjej och vet inte hur jag ska göra. Känns som man måste vara skitsnygg och medveten om utseende, träning etc för att kunna hitta någon. Om man nu inte är jätte intresserad av det utan bara lite, då måste man bli nån djäkla super women, man får rådet att ändra sig, gå ner i vikt, sminka sig mer, bry sig jätte mycket om kläder etc. Men om jag nu inte är en sån person, vad gör jag då? Förändrar mig själv till max för att passa in i någon annans mall.

Man kan komma långt om man bara bryr sig lite om vissa av de där sakerna samt har en intressant personlighet, men det förutsätter förstås att personligheten får utrymme och tid att framträda innan någon dissat en för utseendet. Det har funkat bra för mig vid kontakt över internet.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??