• j a d e

Singel & vill hitta en man men vart?!??

En vettig kille? Dream on

• j a d e
    MammAmma skrev 2015-09-07 14:33:44 följande:

Jag känner vettiga killar - tyvärr är jag släkt med dem

Precis, precis
  • j a d e
    RK man skrev 2015-09-07 16:22:55 följande:

Mitt inlägg var mer allmänt skrivet och inte riktat till dig. Ett konkret råd om du vill träffa attraktiva singelmän, som har finess och karaktär är ju självklart att flytta från Värmland till Stockholm.

Jaha för här kryllar det av attraktiva singelmän med finess och karaktär?
  • j a d e
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-09-07 16:43:28 följande:

Vad vackert det är när man

Så du menar att jag är ful och dum i huvudet? Vart på nya siten hittar man där man kan ta bort kontot förresten? Kommer inte in på gamla.

Ska jag verkligen svara på det?

Tar du bort ditt konto för att du inte är stockholmare tillika attraktiv och bra med bra karaktär?
  • j a d e
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-09-07 16:55:45 följande:

Haha nej gör det inte, man vill väl inte få det svart på vitt hur elegant och smart du tycker jag är. Nej familjeliv får en bara att tappa tron på mänskligheten så jag passar nog inte så bra här. Hittade knappen iaf. Ha det gott.

Så tråkigt men så kan det gå. Ha det.
  • j a d e
    Smecker skrev 2015-09-07 22:22:46 följande:

Det är definitivt ett hårt jobb att hitta någon vettig, och man får ligga med många grodor innan man lyckas. Som någon nämnde, de bästa är nästan alltid redan tagna, särskilt när man kikar över ca 25-30årsåldern när folk börjar bli seriösa.

Vi är fucked alltså.
  • j a d e
    Smecker skrev 2015-09-07 22:30:47 följande:

Inte om ni springer på Peter Siepen. Eller jo förresten, fast på ett annat sätt bara.

Lucky me. Eller vänta nu.
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-09-07 22:31:27 följande:

Ja men du kan få ett rikt liv ändå. Det finns ju: <this space intentionally left blank>

Jag kan läsa in allt möjligt där, du vet?
  • j a d e
    Anonym (bowla) skrev 2015-09-08 13:53:03 följande:

Fast oftast vacker inte "guldkornen" nagott pirr i snippan eller hur tjejer?

Skulle snarare säga att ett åbäke som refererar till sig själv som ett "guldkorn" går bort per automatik.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??