Singel & vill hitta en man men vart?!??
Översociala går bort! Fy. Sålla agnarna från vetet.
Översociala går bort! Fy. Sålla agnarna från vetet.
Nej nu får du skärpa dig, ni ses och hörs inte...då dejtar han ju i princip alla singelbrudar isåfall om premisserna är sådana. Han är en lismande bläckfisk som gillar att hålla flera fiskar varma samtidigt.
Blir irriterad över att vi kvinnor inte begär mer av dessa nötter till karlar.
Till TS, ta en paus från letandet och dyker någon man med "DET" upp så haffar du honom med detsamma. Dessa är få men med åren så blir man bättre på att läsa av människor rätt fort. Tyvärr kan det bli lite svinn på vägen, och om man stöter på en idiot så spolar man honom direkt och går vidare...gäller att inte harva för länge. Tar på tok för mycket energi.
Många vill ha kakan och äta den. Girigt!
Dem flesta killar kan nog bli lite chockade och stallda om en tjej forsoker ragga upp dem just for att det inte hander sa ofta men om du kommer sa langt att ni kommunicerar kan ett oskyldigt forslag om en fika pa stan funka och lite komplimanger. Killar far inte sa ofta komplimanger i borjan pa dejtandet och blir da glatt overraskade , fast inte overdriva saklart.
Begära vadå? Att ses?
Det är ett moment 22, du ger honom långfingret och då kommer han kanske jaga (tönt som gillar spel)? Men en tönt vill man ju inte ha, en redig karl sjabblar inte bort en bra tjej så han är såklart dumpad.
Schaaaaas säger man.
Fast oftast vacker inte "guldkornen" nagott pirr i snippan eller hur tjejer?
Haha. Nej.
Fördelen med att ragga på simmare är ju att man kan dyka ner i vattnet sen och gömma sig hehe.
Vad kul det hade varit om fler raggade upp varandra, lite här och där och inte på krogen. Gymmet borde ju funka som ett alternativ till simning.
Old fashioned att lämna en lapp. Lite mesigt. Varför inte kolla om ni kan slå er ner där för att det är kul med sällskap.
Ett tips - finns en tråd här ngnstans om en man som nätdejtar men får det inte att funka. Han ser bra ut enligt honom själv, tränar, social osv. Han kanske skulle passa?? Ge det en chans nu:)
Men joo testa honom *hoppar upp och ner*
Vilken parfym använde(r) han?
Det finns ju inget som hindrar dig, det är bara att testa, det värsta som kan hända är att du blir dissad, vilket inte är allt i världen, det har ju i princip varenda människa blivit någon gång. Man får inte allt man pekar på liksom.
Personligen har jag aldrig orkat med flörtiga gymmbrudar dock, jag är där för att träna, och i min egen lilla bubbla, så då har jag oftast dissat, och dragit på skygglapparna.
Har fått napp på mindre konventionella ställen dock, bland annat på universitetsbiblioteket(Stockholm) en gång, så visst går det att flörta på mindre konventionella ställen, om man vill, och vågar. Det finns inte så mycket att förlora på att försöka, om man nu vill.
ibland är det inte så enkelt, jag gick med i en franskakurs och det var enbart pensionärer där. Det var otippat trodde det skulle vara 20-30
Bara släpp mammapappa-grejen. Nu TS: hittat ngn man än?