Inlägg från: Så svårt är det inte |Visa alla inlägg
  • Så svårt är det inte

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Du hittar kanske dem på gymmet,löpbanan,biblioteket,caféet,buss,tåg, museum eller på jobbet?

Det är bara att le lite och prata loss :)

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 18:39:29 följande:

Nope, har inte hittat någon än...

Och det här "spelet" får en lite att känna sig som en "reserv"
    Man märker dock ganska snabbt om
    Killen börjar köra det, då är det tack och hej direkt! Tänker inte lägga min tid på veliga män som inte kan bestämma sig.
    Då är jag hellre själv.
    Som nu, jag ska ta ett break från allt vad män heter och se till att bli frisk i brutna armen och sen enbart fokusera på kidsen.
    För det här med att hitta någon verkar vara svårare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig :p

Är det inte bara att skaffa någon av de lite mer seriösa dejtingsidorna? som jag förstått det är Badoo mest för ligga runt och Happypancake lite mer seriöst, men visst sker finns det undantag.

En vän prövade match gratis i en vecka, hitta en trevlig tjej direkt, nu har dem varit ihopa i en 3 år.
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 19:16:36 följande:

Jag är med på båda, har faktiskt hittat två seriösa på badoo. Den ena visade sig dock vara väldigt skum så han blev inte så långvarig. Den andra träffade jag i somras men bor tyvärr 30 mil härifrån. Vi har fortfaren bra kontakt men mer på kompis nivå.
    Happypancake... Jo, det finns nog många seriösa där och jag får dagligen en hög med mail och erbjudanden om dejter osv. Men ingen faller mig i smaken, inte bara utseendemässigt utan även till sättet. Att vi är totalt olika och inte har något alls gemensamt. De jag har hittat har antingen bort för långt bort, oftast med barn och ingen av oss är flyttbar. Så visst finns det många bra killar, men tyvärr inte i närheten där jag bor.

Ahh, du får väll ansöka till "gift vid första ögonkastet" eller va det heter, matchmaking deluxe :P
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 19:56:57 följande:

Haha skulle jag aldrig våga. Är dock flera som tycker jag skulle söka till "ensam
    Mamma söker" haha. Känns dock som att jag gjort mitt i tv-rutan :)

Äh tv program som tv program? :P jaså vad har du medverkat i då?
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 20:05:04 följande:

Haha lite allt möjligt men oftast filmer. Men det var läääängesen :)

hajk? skilda världar? beck? rederiet?  :P
  • Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 21:01:57 följande:

Haha nope! Inga serier utan långfilmer.
    Glöm det nu. Som sagt längesen.

Vafan, lite underhållande en seg måndag som denna ju..

Jag hade gissat rätt snart, typ Fucking Åmål, Vingar av glas eller Kopps :/

aja då lägger vi ner då

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 22:07:22 följande:

Fel men ändå ganska nära. Alla är producerade av sonetfilm.

Dansat på klubbar, hängt i en bar o druckit drinkar, varit på bröllop, ätit middag och trillat ut ur bussat.... Det handlade filmerna om, det var inte en, utan flera.

Men... Det är historia och nu var det en man jag ville ha :D

Jojo men jag nämnde ju flera, tänk så är det där du borde letat efter en man? :P
    Någon skådespelare/statist du jobbat med som är "the one" hehehe

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 22:42:43 följande:

Det här var ju 10 år sen minst! ja jag var statist, fick iof en roll i en film där väldigt kända amerikanska skådisar är med i.
    Men nog om det, är bara en enkel uttråkad småbarnsmamma som letar efter en redig Karl :p

Kvinna nu yrar du i nattmössan :P, jag säger du du borde ringa någon av dina gamla kollegor från den tiden ju, bara att fråga efter en redig karl som du säger ju..

Vem är inte uttråkad? det är måndag, segaste dagen på veckan :/

• Så svårt är det inte
    MeandHim skrev 2015-09-14 23:09:07 följande:

Möjligt att jag yrar, har för 17 inte sovit på en vecka :p
    Måndag, onsdag, söndag.., whatever... Känns som måndag hela veckan.

Jaså, hur kommer det sig? nojar du även hitta den där mannen?
    Nja idag är det extremt mycket måndag, :P
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??