• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Alla faller inte för samma utseende, det viktigaste är att vara nöjd själv. Älskar du inte dig själv blir det svårt att älska någon annan. Även de som vi anser vara "perfekta" är sällan nöjda. Så vem ska man behaga?!
    DIG själv, träffar du någon så kommer han älska dig oavsett hur du ser ut!

• MeandHim

Alla faller inte för samma utseende, det viktigaste är att vara nöjd själv. Älskar du inte dig själv blir det svårt att älska någon annan. Även de som vi anser vara "perfekta" är sällan nöjda. Så vem ska man behaga?!
    DIG själv, träffar du någon så kommer han älska dig oavsett hur du ser ut!

• MeandHim

Jag skulle nog påstå att jag är öppen för förslag. Men jag skulle aldrig göra något som jag verkligen avskyr! Men man kanske inser att någon annans hobby faktiskt kan var rätt så intressant.
    Jag tillhör nog de som försöker tänka "outside The Box och att vidga sin comfort zone"

• MeandHim

Jo det förstår jag men jag svarar ändå, Uttråkad som jag är haha :)
    Jo... Hade man inte haft barn så. Många av de jag träffat på dejtingsidor bor tyvärr i Sthlm...

• MeandHim

Har inte träffat någon kille på nåt ställe där jag kunnat prata. Oftast är alla killar redan upptagna... Annars skulle jag absolut kunna gör det :)

• MeandHim

Ja men där tror jag killar gärna vill ha kakan och äta den. Så kan jag oxå vara, att i skiter i det här nu... Men det är då smsen börjar trilla in. Han kanske får kalla fötter? El bara vill känna att han är omtyckt, att någon tycker han är attraktiv?!
    Tyvärr blir man lite av en expert av att svara på sina egna frågor som kan driva en till vansinne! Jag förstår ärligt talat inte hur killar funkar!!?!?

• MeandHim

Zarch du har så rätt! Att leta tar alldeles för Mkt energi. Jag har för tillfället ingen energi eller lust heller egentligen att leta eftersom alla velar vara just drägg!
    Nä nu skiter vi i det här, nu får dom banne mig anstränga sig lite! 8)

• MeandHim

Simning... Gillar inte vatten, annars är det säkert en bra lösning!
    Gymet, absolut men pga skada får jag inte träna förrän tidigast januari så det känns kört :( Uteserveringar/lunchställen kan jag hitta snygga killar på, då kan man studera dom lite på håll...men sen då, ska man glida förbi o lämna en lapp med ens nr på?!? Haha!
    Krogen... Just det jag sa, hänger inte på krogen längre. Händer väl ibland kanske men jag raggar aldrig där utan går endast dit för att roa mig med mina vänner. Vill jag ligga så löser jag det lätt utan att behöva gå på krogen :)

• MeandHim

Wow du får det verkligen att låta som att jag är en människa som tänker otroligt negativt! :p Det gör jag förmodligen ibland, precis som alla andra...jag har haft otroligt mkt motgångar det senaste och precis när det börjar ljusna dras mattan bort och jag står åter på ruta ett. Inte lätt alla gånger men trots allt så försöker jag att tänka positivt.
    Jag ser det som så att tänker man negativt sänder du ut såna signaler vilket gör att du drar till dig människor som är negativa och suger energi av dig. Tänker du positivt, omges du av positiva människor och får tillbaka det du sänder ut.
    Jag tror inte du skulle tvinga dig till ett badhus om det var ett ställe du avskydde för att kanske hitta en partner.
    Men du har rätt i att man bör tänka steget längre och kanske "söka" där man kanske inte alls hade tänkt sig. Och som det sägs, man ska nog inte leta alls. Händer det så händer det och då är det ju bara ett plus ;)

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??