• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Fast... Näe... Jag tycker inte att jag har för höga krav för de killar jag träffat har inte alls sett ut så "som jag tänkt mig" utan dom har sett helt ok ut, där har det nog handlat mer om deras personlighet.
    Jag skulle såklart vilja träffa en kille som ser ut på ett speciellt sätt men inser att jag aldrig kommer att träffa en sån kille så det har jag lagt ner för längesen :p

Nooname jag är 33.

Anonym... Lätt att leta upp en sån tråd haha men tack för tipset ;)

• MeandHim

Hälsar på, på mitt extrajobb.
    Vem kliver in?!? Jo om inte den snyggaste killen jag sett på väldigt länge!!!!
    Välklädd, stilig, med ett bländande leende... Och givetvis gift! Buhuuuuuuuu!!!

• MeandHim

Vet vad mannen i butiken jobbar med och Uttråkad som jag är googlar jag. Hittar en bild, får ett namn.... Kollar på hitta.se och vad hittar jag!?!?! Människan bor ju för bövelen på SAMMA gata som MIG!!!!!
    Hahaha, jag dör!!! Hur har jag missat det?!?!?!

• MeandHim

Det är ju faktiskt sant, min kollega sa att han alltid varit väldigt pratglad och trevlig
    Men de senaste gångerna varit mer dämpad... Behöver inte betyda något alls.
    Dom kanske har det dåligt, eller helt fantastiskt! Hursom så skulle jag aldrig inleda något med en gift man och absolut inte när barn är inblandade.

• MeandHim

Må låta konstigt men kommer man upp i åldern 30 + ja då är dom flesta killarna redan upptagna. Gifta med X-antal barn :)
    Rent logiskt borde det gälla även tjejer?!? Haha!

En vettig kille... Hm bra fråga där!
    En kille som inte sitter o spelar tv-spel till 5 på morgonen, som inte hänger på krogen varje helg. Som har egna åsikter och som vågar stå upp för det och inte blir konflikträdd och säger "vi gör som du tycker hjärtat" som tycker att jobb, utbildning ovh välmående är viktigt och som inte tycker att man kan slippa jobba för man kan få pengar genom soc.
    Inte allt för högs krav kan jag tycka :)

Rik/fattig spelar ingen större roll. Där tror jag det "vettiga" kommer in i bilden. Han kan få komma i svettiga träningskläder. Jag tror att skönheten lyser igenom...

• MeandHim

Papito jag hade blivit jätteglad om en kulle kom fram till mig på Ica och lite diskret lämnat sitt nr, då är det ju upp till mig att höra av mig el inte :)

En kollega till mig "raggade upp" sin mans kollega åt mig utan att jag visste om det, hon tyckte att han skulle ha mitt nr o vipps kom det ett sms. Vi dejtade en kort stund innan jag insåg att han inte var redo för nåt nytt.... Synd för det var en bra kille.

Johan70 eller hur och sen säger dom att jag är kräsen?!?! Jag tycker inte alls det är särskilt orimliga krav.

Bowla. Finns kanske kvinnor som gillar tv-spelande män. Jag är dock inte en av dom ;)

Gammal jazz ÅÅÅHH vad jag skulle vilja känna det där pirret!!! :)

• MeandHim

Gammal jazz haha du har så rätt!
    Jag är dock jävligt less på att varsamt själv så jag vill ju hitta den där kille NUUU :)

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??