• j a d e

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Puppetmaster skrev 2015-09-13 20:15:41 följande:

Att "gå i barndom" är ju ett annat gammalt talesätt fast det avser förvisso en beskrivning av senil dementa personer. Så ja.. Någon borde forska i ämnet 

Jag var singel mer eller mindre hela 20-talet och fick leka av mig ordentligt. Kanske är det missade möjligheter som kräver sin tribut? 

20-talet? Ja då lär ju du iaf vara rejält gammal och vis nu.
  • j a d e
    Puppetmaster skrev 2015-09-13 20:31:18 följande:

Ja du :) Nog är jag gammal och vis alltid. 20-talet var för 20 år sedan för mig. 

Är det bara jag som tycker det låter mysko?
  • j a d e
    oOOo oOOo skrev 2015-09-13 22:48:02 följande:

Fan jag tänkte väl.
  • j a d e

Sitter fortfarande och undrar över den, faktiskt.

• j a d e
    oOOo oOOo skrev 2015-09-13 22:57:27 följande:

Jag med. Uteslöt tidsmaskin relativt snabbt, sedan kom jag inte längre

Jag fastnade också där. Vad i helvete är detta.
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-09-14 08:21:26 följande:

Vill du ha en ledtråd?

Ja...?
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-09-14 15:50:34 följande:

Mamma tror att 20-talet för 20 år sedan innebär att Puppy är runt 40 nu.

Tror mamma det?
  • j a d e
    Aikido skrev 2015-09-14 15:58:44 följande:

Jag har legat sömnlös och funderat på denna gåta och har kommit fram till detta ja. Jag kan ha fel även om det är väldigt ovanligt (host).

Ah du med? Skönt att närma sig ett svar nu iallafall.
  • j a d e
    Puppetmaster skrev 2015-09-14 12:53:43 följande:

Många fegisar där ute.. De vill väl innerst inne ha någonting seriöst men vill inte göra jobbet som krävs. 

Hörs att du inte är kvinna. Men för skojs skull, utveckla gärna den teorin. Jag tror knappast det hjälper ts att man daddar runt sådär.
  • j a d e
    Puppetmaster skrev 2015-09-14 16:14:59 följande:

Bingo! Din mamma kanske kan fiska fram veckans lottorad åt mig? 

Var det inte Aikido som var morsan? Förvirrade ni är.
  • j a d e

Jag sätter på kaffet så länge.

• j a d e
    Puppetmaster skrev 2015-09-14 16:44:29 följande:

Ja det krävs mod att hänge sig åt en annan människa.. Att våga ta del av hela kitet så att säga och att stödja, uppmuntra, finnas där och att lyssna. 

Jag tänker inte generalisera och dra alla över en kam men många är oerhört självcentrerade och inte mycket går in genom öronen där (som inte handlar om dem). 

Att hitta någon som det klickar med och som förstår vad som sägs och vad som är underförstått.. Det är det svåra. 

Jag är (som jag nog hintat om ett antal gånger på kort tid) singel. Jag är faktiskt en jäkel på att lyssna osv typ bäst på allt  Ett undantag från regeln men ja.. singel. Jag hittar heller ingen som är värd min tid och energi. Orsak 1 är nog min egen kräsenhet och som 2 skyller jag på feghet och kanske ett uns av lathet/bekväm. Orkar inte ge mig ut på jakt och eftersom det är kotym att mannen jagar så är det som det är. 

Spårade visst ur lite där. Skyller på mammas närvaro i den här tråden. Sorry. 

Omåttligt tröttsamt med den inställningen. Mannen ska jaga. Jaha, jaga på. Om kvinnan tar initiativ så leder det med större möjlighet till något mer? Ursäkta, men har aldrig förstått vad som egentligen ligger bakom det där resonemanget. Min poäng var iallafall att jag tror inte ett dugg på att männen TS syftade på kör "spelet" för att de är lata eller kräsna.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??