Anonym erfaren. Det var nog inte endast
Mig själv jag tänkte på bör jag föreslog hockey utan även andra kvinnor i tråden. Det är ju alla sorters män som går på hockey och gillar man det själv kan det ju vara ett bra tillfälle att kanske träffa någon.
Jag gillar att träna så gärna någon som delar träning med bra kost/välmående.
Någon som gillar att vara spontan, vill resa bort... Med andra ord skulle det kunna passa in på vem som helst.
Jag skulle lika gärna kunna falla för en advokat som går dagarna i ända uppklädd i kostym, som jag tycker är otroligt sexigt. Likaväl skulle jag kunna falla för en polis, snickare eller en tatuerare (så länge han inte är täckt med tatueringar på 70% av kroppen) däremot tror jag dock att utseendet fångar intresset och sen får man se vad det kan leda till. Öppnar han munnen och är totalkorkad så spelar det intågen roll hur snygg han är.
Jag jobbar med skönhet, så jag är kanske yrkesskadad då jag ofta tittar på hur folk klär sig, ser ut i håret osv. Så då är kanske inte konstigt att jag vill ha en kille som är medveten om mode och som bryr sig om sitt utseende/stil.... Känns som det blev en massa dravel nu, haha.., hursom så har jag slutat leta och hoppas väl att "Mr right" dyker upp en vacker dag :)