• MeandHim

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Yologirl Äh skit i honom! Du behöver väl inte dejta direkt?!? Se till att du själv mår bra först o tänk bara på dig innan du tänker på andra. Umgås med dina vänner, gör en ansiktsmask, gå o klipp dig o bara gör "måbra saker" :)

• MeandHim

Jonas j. Oj inget bra svar på det, lider inte av tunghäfta. Kan prata utan problem men förstår om det är jobbigt. Kanske inte ska tänka så mkt utan bara försöka slappna av och prata på?! Lättare sagt ön gjort kanske...

• MeandHim

Nu menar jag inte killarna som spelar utan att gå till arenan o kolla matcher. Jag gillar att se på hockey och alla män super sig inte redlösa i baren...
    Kom bara på att det borde vara ett "mans" ställe :)

• MeandHim

Anonym erfaren. Det var nog inte endast
    Mig själv jag tänkte på bör jag föreslog hockey utan även andra kvinnor i tråden. Det är ju alla sorters män som går på hockey och gillar man det själv kan det ju vara ett bra tillfälle att kanske träffa någon.

Jag gillar att träna så gärna någon som delar träning med bra kost/välmående.
    Någon som gillar att vara spontan, vill resa bort... Med andra ord skulle det kunna passa in på vem som helst.
    Jag skulle lika gärna kunna falla för en advokat som går dagarna i ända uppklädd i kostym, som jag tycker är otroligt sexigt. Likaväl skulle jag kunna falla för en polis, snickare eller en tatuerare (så länge han inte är täckt med tatueringar på 70% av kroppen) däremot tror jag dock att utseendet fångar intresset och sen får man se vad det kan leda till. Öppnar han munnen och är totalkorkad så spelar det intågen roll hur snygg han är.
    Jag jobbar med skönhet, så jag är kanske yrkesskadad då jag ofta tittar på hur folk klär sig, ser ut i håret osv. Så då är kanske inte konstigt att jag vill ha en kille som är medveten om mode och som bryr sig om sitt utseende/stil.... Känns som det blev en massa dravel nu, haha.., hursom så har jag slutat leta och hoppas väl att "Mr right" dyker upp en vacker dag :)

• MeandHim

Anonym. Vi kanske inte pratar samma språk, du är trots allt man. Men jag förstår precis vad du menar "hon jobbar med skönhet" kan inte vara allt för Bright.
    Tack för dina tips....!

• MeandHim

Clownensleende.... Så kanske det är. Men hur vet man isf vilken "liga" man ska kolla på...?

• MeandHim

Anonym erfaren man.
    Ja jag är bra på att sminka mig eftersom det är mitt jobb. Den frågan ställdes endast till "clownen" då det var en fråga som endast gällde utseendet.

Jag är verkligen inte perfekt. Jag har
    Många brister, det kan jag erkänna.
    Jag kanske inte förstod din fråga, jag kanske lusläste med barn springandes runt fötterna

Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??