Pyltet skrev 2015-10-13 19:58:07 följande:
Hej,
Det var ett tag sen jag var här inne. Behöver skriva av mig lite.
Är i v22, fick reda på att vi väntar en pojke. Har sen tidigare två pojkar 10 och 12 år gamla. Jag har varit sjukskriven sen juni för stress och utmattning till en början, fick sedan foglossning omkring v16-17. Nu är jag fortsatt sjukskriven pga det.
Jag är i princip inlåst hemma pga foglossningen och börjar känna mig riktigt nere. Får även skuldkänslor över att jag inte känner mig lycklig eftersom vi försökte väldigt länge bli med barn. Lyckades till slut med ivf på andra försöket.
Saknar vuxet sällskap, väntar hela dagarna tills min man kommer hem, oftast trött efter långa arbetsdagar. Dessutom måste jag låtsas som om allt är bra så att inte mina äldre pojkar känner av det. Allt känns så jobbigt just nu och jag vill bara gråta hela tiden. :(
Finns det nån där ute som känner igen sig?
Hej
Ush vad jobbigt det låter :(
Känner tyvärr inte igen mig. Jag är i vecka 21 å äntligen känner jag av min lilla flicka varje dag. Nu dom senaste dagarna har 2 st som jag känner fått sina bäbisar. En förra veckan i fredags och en igår. Jag bara längtar som den tills februari. Tycker tiden går väldigt fort faktiskt.
Nått tråkigt jag fick höra var dock att min bm blivit sjukskriven å kanske inte kommer tillbaka.. Så nu har de en annan bm där som jobbar 1 dag i veckan medans den andra bm bara jobbar halvtid pga sjukskrivning.. Rena rama kaoset...
Men men jag hoppas att det ordnar sig. Jag ska till bm 27 oktober på koll.
Hoppas du kan bli å känna dig bättre.