Inlägg från: imjessicat |Visa alla inlägg
  • imjessicat

Vi med BF i februari 2016

Är beräknad 4/2 med mitt första barn. Får veta mer säkert efter RUL 16 september. Bebis sprattlar på och kan klämma ut mjölk ur brösten.

Första tiden var ett HELVETE. Mådde så sjukt illa hela tiden att jag övervägde abort bara för att slippa lida. Nu har jag varit kräkfri i 4 veckor och inget illamående så håller tummarna för att det fortsätter så. Vecka 20 på torsdag så nu är vi snart halvvägs!

• imjessicat

Idag går vi in i vecka 25!

Spänner en del i magen på morgnarna, ibland gör det till och med lite ont. Är det nåt att vara orolig över? Någon som känt liknande?

Har buffar då runt där inne som en tok dagligen iallafall :)

• imjessicat
    zezzan81 skrev 2015-10-15 20:46:38 följande:

Kan det vara sammandragningar du känner? Min mage spänner som bara den i bland, kan vara på gränsen till obehagligt men min bm sa att så länge det inte gör ont är det ingen fara, bara livmodern som tränar sig för vad som komma ska.

Alla här verkar tycka att tiden går fort, jag tycker den nästan står stilla:/. Längtar ihjäl mig!! Men jag är en rätt otålig person med;).

Ja, förhoppningsvis inget konstigt. Har iallafall inte superont. Blir som molande tryck ibland.

Tyckte tiden fram till RUL gick sakta. Nu springer veckorna iväg!
Svar på tråden Vi med BF i februari 2016