Bibi84 skrev 2016-06-17 20:09:47 följande:
håller verkligen tummarna!!!!!
annars får ni en mysig kväll tillsammans!
Nu är vi äntligen hemma, jag och Eva. Känns inte helt som om man är 4 barns morsa ännu, eftersom 2 av barnen sover hos sina vänner inatt, och imorgon så ska dom sova hos farmor och farfar, men söndag kväll så.... haha... men det är skönt att vara hemma.
Ikväll njuter jag med sushi, salami, ost och ett glas vin.
Har så sjukt mycket mjölk, har pumpat 120 ml alla redan och fryst in i ispåsar, kan nog pumpa ut mer, men ganska jobbigt att pumpa, plus att mina bröst är otroligt ömma, tur att ammeskold finns.
Vad fint namn! Härligt att ni fått komma hem och så skönt med lite lugn de första dagarna.. jag har alltid haft mkt mjölk också och av den anledningen inte velat pumpa utan låta det ställa in sig efter bebisen, har samlat sympatimjölken istället och fryst in av.
Jag är nog i en latensfas, har haft mer blodblandat slem och också bara blod, pratat med förlossningen (aldrig börjat så här för mig innan) och det är väl bara att vänta. Har en del värkar som känns men inte så regelbundet än. Fast med de sista två var det inte heller regelbundet när vi åkte in och då var jag ändå öppen 7 och 6 cm så det är kanske verksamma värkar ändå..
Njuter lite av lugnet iaf, funderar på om jag ska gå och sova eller försöka få igång det mer nu..Skönt ändå att det äntligen händer ngt..