• Bemma

Värmland/Karlstad med omnejd?? :-)

Javisst!! Här är jag!! Glad Karlstadbo som är på mitt 14:e försök och som snart ska starta en utredning!!! Kul med likasinnade nära!!

• Bemma

Super kul!! Har redan kikat in hos dig jag!!

Vad ska ni påbörjat för behandling? Hittade ni något problem? Vi ska börja våran utredning den sjätte april!! Men det har du väl redan sett i mitt krypin!!

Annars pluggar jag till gymnasielärare på universitetet!! Det är jätte kul! Är för tillfället ute på praktik! Dssutom har jag en man o vovve som kräver mycket tid!!

Du då! Vad gör du?

• Bemma

Gud va dum jag är!! Glömde vad jag läste i presentationen! Där står ju att inget fel hittades!

• Bemma

Oj..intressant o annorlunda jobb..

Jag är faktiskt inte så nervös ännu..var du det?...Just nu känns det mest skönt att det händer något! Känns som att vi kommer framåt istället för att trampa på samma ställe liksom!
    Fast jag känner mig lite rädd för att de inte ska hitta något fel...samtidigt som jag är rädd för VAD de kan tänkas hitta! Känns som att jag har dåliga förutsättningar...har haft klamydia två gånger plus att min mor fick operera sig för barnlöshet!
    Dock hade hon inte Äl och det är jag 99% säker på att jag har så jag hoppas inte det är samma fel! Fast varför inte egentligen? Hon har ju två barn i dag så de lyckades ju onekligen lösa problemet i slutet av 70-talet!!

• Bemma

Heej!!

Tittar bara in lite snabbt ...ska iväg snart igen!! men var bort hela helgen så jag måste uppdatera mitt Fl beroende!!

ellet: Kuul med fler från Karstad!!!!

• Bemma

Hej heej!!

I dag har jag lite mer tid att gå igenom helgens FL-händelser!!

Ea79: Välkommen!! En gång värmlandstös, alltid värmlandstös!! Så är det bara!!

Jag har varit hos svärisarna i Dalarna i helgen! Maken har fyllt 30 så det har släkten firat! Han fick massor av bra presenter så jag är glad!!

seafree: hur går det med pergot? Jag vet ingeting om det? Vad är det bra för?

Vi fick vår kallelse till utredningen igår! Trodde verkligen vi skulle få en kvinna men icke då... plus att jag fick en chock!! Första besöktet kostar 250kr per person!! Allså 500 kr för oss båda!!! Herregud!! Detta kan ju bli hur dyrt som helst!!

ellet: Kul att du oxå pluggar! Kanske har vi sett varan på universitetet utan att veta om det...

• Bemma

seafree: Ahaaa... är det vad den gör! Hoppas det funkar nu då!!

Vår läkare heter Arne Eliasson...ingen aning om han är bra eller dålig....
    Jaa...vi lär ju få frikort snart då!! Uppe i 500 redan på första besöket!!
    Det kändes jätte bra att få kallelsen...jag hade ju redan pratat med dem så jag visste att de skulle skicka ut en....
    Det är skönt att det blir av nu!! Nu får vi hjälp i alla fall!!

Haha!! min fyllde dan innan din!! Den 23:e allså!!

• Bemma

Hej Tjejer!!

Seafree: jobbigt att inte få komma igång ordentligt! Skönt att du trots det känner dig positiv!!

Här har natten varit god!! Jag sov mycket gott!!

Har städat lite på morronen och ska snart gå ut i snöovädret med min lilla vovve!
    Mår dock rätt så illa idag o har fått äggviteliknande flytningar! Börjar starkt misstänka att Äl kanske är nu istället för i helgen som jag misstänkte!! Lite drygt men det är väl bara att hoppa ner i sänghalmen igen!

Vad gör du idag då?

• Bemma

Ja..det ju bara att mysa på! Inget dåligt i det!! Men nu börjar jag undra om det inte är influensan som spökar istället! Mår mer o mer illa o har fått huvudvärk oxå...var tvungen att lägga mig en timme..men nu känns det lite bättre i alla fall!!
    Har verkligen inte tid att bli sjuk!!

Usch och fy vilket väder!!! När ska våren visa sitt vackra ansikte tro? Börjar verkligen längta efter henne nu!!

Klar man får ha slödagar ibland!! Det måste man ju!!

Jo är ju "sportlovsledig" nu! Fast jag hade förutsatt mig att göra en tentarest idag plus rätta några prov från praktiken men detta jädra illamående hindrade mig i det! Mitt undermedvetna som vill att jag ska göra annat kanske?
    Så nu ska jag ta en tur ner på stan istället! Träffa syrran o kolla om det finns något bra kvar på bokrean! Hur länge har du kvar på jobbet?

• Bemma

seafree: Hoppas jag med!! Men jag mår bra nu i alla fall! Konstigt!!
    Jag ska bli lärare i Svenska och historia....två ämnen som jag alltid älskat!! Ska bli underbart att få jobba med dem!!

Ea79: Åå va långt!! Hoppas det går lite fortare här i alla fall!! Vi har ju mindre folk här så förhoppningsvis är det oxå färre i kön framför!!

Nu håller jag på o lagar mat! Kyckling! Mmm...vad gott!! Det kurrar ordentligt i magen! Ser på BB oxå! Vad gör ni andra värmlandstöser? Är ni alla från Karlstad? jag är faktiskt inflyttad från Sunne....Bonnatös va!!

Svar på tråden Värmland/Karlstad med omnejd?? :-)