Värmland/Karlstad med omnejd?? :-)
Finns ni här ute?
/M
Finns ni här ute?
/M
Himlen lyser lila gul ååå!!!
Bemma: LYCKA TILL idag nu, det kommer att gå jättebra!!
Berätta för oss hur det gick!
Kram
Hej tjejer!
Bemma: Lycka till idag!
Hur har ni andra det i i FL-skogen? Jag har BIM imorgon eller på onsdag, känns konstigt men nu är det bara att vänta som jag gjort i så många månader tidigare! Jag har haft mensvärk till och från nu i ca 5dagar... i lördags var jag övertygad att fröken röd skulle komma, jag hade så ont i magen så jag mådde illa men sen försvann det! Så vi får se om hon kommer som ett brev på posten eller om hon har försvunnit i hanteringen!
Kram på er!
Hej på er!!
Tack så mycket för alla lycka till!! Ni kan inte ana hur mycket det betyder för mig!!
Klockan tre ska vi ju vara där!! Det är både pirrigt, läskigt och spännande!
Jag lovar att komma in och berätta hur det gick och vad som hände sen!!
Stoora kramen till er alla så länge
Det blir ingen bulle att grädda i ugnen denna månaden heller!
Jag kör vidare på kur 2! Det blir vårt 50:de försök.... vad är det de säger 50:de gången gillt *fniss* eller!?
Det gör ont och är jobbigt nu... men det går över! Ny friska tag! Positivt sett så är det 1 månad mindre kvar till IVF!
OJ jag vill verkligen vara positiv, men det är inte lätt alla gånger!
Men vi kan ju fira med ett 50 kalas kanske....
Det blir ingen bulle att grädda i ugnen denna månaden heller!
Jag kör vidare på kur 2! Det blir vårt 50:de försök.... vad är det de säger 50:de gången gillt *fniss* eller!?
Det gör ont och är jobbigt nu... men det går över! Ny friska tag! Positivt sett så är det 1 månad mindre kvar till IVF!
OJ jag vill verkligen vara positiv, men det är inte lätt alla gånger!
Men vi kan ju fira med ett 50 kalas kanske....
Seafree: Vad tråkigt!
Tycker du är strong som försöker se det positiva mitt i "all bedrövelse". Stor kram från mig!
Wikan: tack det värmer! Hur har du det?
Wikan: tack det värmer! Hur har du det?
Jodå, jag sprayar på!
Ska på koll den 18:e. Annars har jag inte tid att fundera just nu, för vi är mitt uppe i vår flytt in till stan. Det är lådor ÖVERALLT! Har huvudvärk av all röra och det är ju bra - då orkar man inte tänka på små bebisar som aldrig verkar komma
.