Värmland/Karlstad med omnejd?? :-)
Finns ni här ute?
/M
Finns ni här ute?
/M
Seafree: ÅÅ var du där!!!
Underbart!!
ellet: Tack!! MEn stackare som varit så sjuk!! Strongt att du orkar gå o jobba idag!! En krya på dig kram från mig!!
Njaa..verkar som mensen är på väg trots allt...flytningarna har börjat ändra färg så smått o tuttarna svullnar..
Trist men det tråkigaste är att om den inte kommer igång NU så kommer tredje mensdan infalla på helgen!! Då missat jag chansen att lämna blodprov denna gång o måste vänta tills NÄSTA mens!
Skit allså!!
SM-guld !!!
Fy fan vad vi är bra!!!
Bemma: kramar till dig. Snart måste det va din tur, jag lovar
Bemma: Jag var där! det var FANTASTISKT!!!!
Hoppet är det sista som dör! Håller fortfarande tummarna, men det säger jag inte högt!
Gick inte så bra idag... Det hade nog växt nåt... *suck*
Skitmens...kan den inte bara komma igång...
Ea79: Tack gumman! Samma gäller dig!!
Seafree: Vet vad du menar!!
Önskar bara man kunde veta säkert.. Var du på torget igår och firade färjestad!!
Appropå det!! Vad kul det var det där med Ledins skadbluff!!
Tycker oxå det är så kul at laget o halva Värmland tagit till sig Frölundas försök till psykning som en rolig grej: "Kåbergs flickvän heter Per Ledin"...hahahahh..
Jenta82: *Kraaaam* Räckte det inte till? Går det att vänta lite till eller måste du göra om det hela?
Bemma: så där var jag också förra månaden när mensen var sen, man vågar inte hoppas på något annat än att den är på gång och tänker att nu får den komma snart för jag står inte ut med ovissheten.
Jenta82: jag läste ditt förra inlägg och nu förstår jag inte vad som hände hos Dr. Blev det ingen ÄL eller? Kramar till dig!
Hej tjejer. Pratade med min underbare dr idag och jag ska prova progresteron vagiatorer från och med nästa äl får se om det kan hjälpa äl att bli starkare och ett ev ägg att hålla sig kvar.
Var nog trött igår... Det skulle stå: Det hade nog INTE växt nåt..*suck* (flåt)
Min största äggblåsa var i snitt 10mm... Å dom kan ju inte börja räkna ut äl förrens den e 12mm.. Så han visste inte om det hade börjat hända något av pergo.. En sak hade hänt å det var att min slemhinna hade växt till sig rejält. Jag ska dit på tisdag igen å förhoppningsvis så har den växt å då ska den vara på dr. önskelista på 20mm.. (men det är ju bara om pergon verkar på mig) på tisdag är jag på dag 20... Sent va?
Men om vi nu upptäcker att inget har hänt så blir det ny gestapuran kur å sen pergo dubbel.. Jag bara hoppas å hoppas!
Tänk om man ändå kunde göra något... Varför ska det vara så svårt att bli med barn för...Känns som om dom som verkligen inte vill ha barn, dom blir det med engång.. Å bara tycker gör abort!Känns orättvist!
Har städat källaren idag å hittade en kartong med sambons sons bäbis kläder... Kunde inte låta bli att snoka å drömma lite!
Tack för att ni bryr er! *styrkekramar te er alla*
Luthien: Suck..det är sååå drygt!! Nu börjar man ju nästan hoppas igen..är fyra dagar över och flytningarna verkar inte öka!! Eller bli röda!! Men..antagligen kommer det igång så fort jag vaknar i morgon. En enda gång har jag gått över 10 dar utan att det var nåt!! Det var hemskt!! Hur mycket gick du över förra månaden?
Ea79: Hoppas det!!! Hur känns det?
Jenta: Vet hur du känner!! Min syrras kompis k****ade runt, blev med barn och gjorde abort. Syrran berättade det för mig (som inget vet om vårt problem) och jag kunde inte låta bli att gnälla över det: "Ååå vad onödigt"...det tyckte inte hon och tyckte jag överreagerade!!
Halloj,
Bemma, nu börjar jag bli lite nyfiken på din "övertid"??
Kram ellet