• isadora81

Clearblue veckoindikator - är någonting fel?

Det är en svår fråga att svara på. Statistiskt så är det inte ett gott tecken. Jag fick såmin första graviditet. Några dagar senare visade testet gravid 1-2 och sen kom blödningen bara någon dag senare. Om du inte blöder eller har ont så är ju det ett gott tecken. Försök boka tid för vaginalt ultraljud så får du svart på vitt. Om allt är som det ska så ska man kunna se ett hjärta nu. Hoppas allt är bra!

• isadora81

Vad är du i för vecka? Jag gjorde vul i vecka 6+3 och såg ett hjärta. Men det var väldigt tidigt. Jag tänkte att du hade gått rtt tag. Du kan ju göra blodprov och se om hcg ökar om du vill. Det är jätteenkelt att beställa själv via werlabs. Man kan ta provet dagen efter man har beställt provet och svaret får man ofta samma dag. Hcg ska dubblas varannan dag så om du tar två test med tre dagars mellanrum så kan du se om det verkar öka bra.

• isadora81

Nu läste jag om din ts. Jag trodde det var 3,5 vecka mellan de två digitala testen 2-3. Då är det absolut inte kört. 2-3 kan visas i tio dagar innan det ökar. Gör test via werlabs som jag skrev ovan. Plusset ser stafkt ut så jag tror att allt är som det ska!

• isadora81

Jag har testat med wetlabs. Det är väldigt smidigt. Man får sina svar på en jpurnal på nätet där värdena sparas.

Svar på tråden Clearblue veckoindikator - är någonting fel?