Inlägg från: Anonym (sexbrottsling?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexbrottsling?)

Polisanmäla 12 åring?

Jag måste berätta en sak. en gång när jag var 12 år lekte jag med en lillasyster till en klasskompis. Jag hade aldrig lekt med henne innan. Vi hade ett tält i trädgården och lekte att vi var på läger. Plötsligt flög det i mig att "leka" att "lägerledaren" ville se oss nakna. Och så klädde jag av mig, haha...hon blev rädd och sprang hem. Berättade för sina föräldrar som kontaktade mina föräldrar.

Mina föräldrar frågade mig om vi hade varit nakna i tältet. Nej, sa jag - väldigt medveten om att det var fel att vara naken sådär.

Sen hände aldrig något mer. Varken förr eller senare hade jag tankar på liknande lekar.  Vet inte vad som hände just det tillfället.

Nu vet jag inget alls om den 12-åriga pojken i TS - det låter ju mer genomtänkt än hur jag agerade, men som någon annan skrev så ska man inte läsa in för mycket i att en 12-åring gör något som är ett felaktigt beteende.

Om han hade vettiga föräldrar, skulle jag nog pratat med dem innan jag bestämde mig för att polisanmäla.

Svar på tråden Polisanmäla 12 åring?