Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

apburen skrev 2015-09-18 10:37:56 följande:
    Då säger vi så här.

De påståenden du hävdar är lögner, kolla fakta så får du se.

Sedan går det att vinkla och trixa med siffror vilket alla partier gör men jag lovar dig, det finns fakta bakom. 
    Politiker är (oftast) dessutom skickliga retoriker. (Undantaget Åsa Romson.)

Så, nu får det räcka om du inte har något mer reellt att komma med.

Skål
    Precis, jag vill gärna se dina källor också, "apburen"
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-18 10:43:17 följande:
    Min citeraknapp vill visst inte längre... Nerfherder, du får gärna berätta i vilket inlägg du gjorde det för min dator har fått nippran. "Visa endast" vill inte heller längre.
    Tom kakan lyckades hitta det.
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-18 10:59:20 följande:

Som sagt så fungerar inte "visa endast" eller "citera", min dator mår inte bra. Fungerar inte att klistra in symboler heller...

Jag hade nog hittat det om jag bara såg dina inlägg men ärligt talat orkar jag inte gå igenom elva sidor för att hitta det.

Du får gärna berätta var så ska jag kika.

I början av tråden
  • Nerfherder
    Filip1990 skrev 2015-09-18 13:40:55 följande:

I senaste undersökningen blev SD största parti med 27% av rösterna.

Värt att tänka på. Om de andra partierna inte tar invandrings- och flyktingfrågorna på allvar så kommer denna siffra bli verklighet i nästa val.

Som det är tre år kvar till.
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-18 13:52:28 följande:

Att de har hybris, är det det du menar`?

Ja. Vad har du att säga om TS?
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-18 10:32:04 följande:

Som svar på TS!

SD-are tror inget annat än att partiet fick nästan 13% i valet.

Man räknar på valresultatet, eller har valmyndigheten fel?

Resultatet av ett val blir alltid 100% precis som signaturen apburen skrivit. I övrigt hänvisar jag till hans/hennes uträkningar.

Alltså, anser man att en tredje plats är stort så har du svaret där.

Tycker man att bara förstaplats gäller så har det ett annat svar där.

Sorry, missade det.
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-18 16:19:47 följande:

Nej, men vederbörande talar väldigt ofta extremt nedsättande om sverigedemokrater som grupp - det vill säga bashing.

Man har knappast en objektiv inställning om man inte ser det ens i FDFMGA:s fall. Behövs det citat för att förstå hur pöbeln här beter sig?Har redan skrivit att saker missades på grund av för mycket ståhej i omgivningen och för att mobilen inte gav någon god översikt.

Har besvarat inläggen som missades för längesen. Om den fördomsfulle därborta läste sin tråd istället för att döma folk hej vilt på 0.2 sekunder, hade det redan framkommit.

Jag har letat igenom tråden i jakt på ditt svar, visa mig gärna vad du skrev.
  • Nerfherder
    Analysera mera skrev 2015-09-18 15:23:41 följande:

Det var inte mycket du fick fram där. Bättre lycka nästa gång!

Obs! "Nerfen" gör sitt jobb på ett gediget sätt. Familjeliv:s egna Robert Aschberg. Du får hitta någon annan att utpeka.

Citerar denna utmärkelse igen och kollar hur lång tid det tar innan nästa skribent kommer.
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-18 16:29:27 följande:

Det här börjar likna ren hysteri. Tar man alltså Sverigedemokraterna i försvar, om man anser att Vänsterpartiet (med Jonas Sjöstedt i spetsen) har bättre debattekniker mot Sverigedemokraterna än att bara presentera helt orimliga siffror?

Nu har tre debattörer i bara den här tråden - med en helt uppenbart annan politiskt härkomst än Sverigedemokraternas - utmålats som Sverigedemokraternas sympatisörer.

Helt blind häxjakt. Och undra vilka som vinner på det, hmm.. *kollar på trendkurvan* ..hmm.

Offerkoftorna är tyvärr immuna mot kritik.
  • Nerfherder
    Bazinga skrev 2015-09-18 16:23:27 följande:

Tråden har rensats. Håll er till ämnet, och undvik personangrepp.

/Moderator

Fantastiskt!
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?