Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

Björnklack skrev 2015-09-19 15:17:26 följande:

Nu har jag återigen rensat tråden på tjafs.

Vänligen diskutera sakfrågan och inte debattörerna, detta gäller båda sidor!

//Moderator

Tack!
  • Nerfherder
    doge skrev 2015-09-20 16:56:51 följande:

Så varför har man opinonsundersökningar om de är meningslösa? 

Opinounsinstituten ska väl ha något att göra mellan valen
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-20 17:32:46 följande:

Jag vågar göra bort mig, jag kan skämta med mig själv som måltavla, jag kan vara barnslig, har inget med uppblåst att förskaffa, Nerf.

Men jag begär inte att du skall förstå vad jag pratar om, det är över din fattningsförmåga.

Och A.m.......  Opinionsundersökningar för att tjäna pengar !!!  Kom igen, det där tror du inte ens på själv.

Kan du, för en enda gångs skull låta bli att vara så nedlåtande???
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-20 17:43:26 följande:

Jag är inte nedlåtande, Nerf, jag är helt enkelt rak och ärlig i mina uttalanden vilket en del har lite problem med att tugga i sig. Men det är faktiskt inte mitt problem. 

Mvh //Anton

Förresten !!!

Tycker du också att Opinionsundersökningarna enbart syftar till att "någon" skall tjäna pengar på nämnda undersökningar ???

Tror du på riktigt att det är gratis att göra undersökningar???

Nej, Anton, du utstrålar inte ärlighet när du skriver. Snarare förakt.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-20 17:52:19 följande:

Jag har inte tid, eller ork, att undervisa dig, Nerf, i hur en riktig man uppför sig. 

Absolut, eftersom du själv inte vet. Men du svarade inte på min fråga, heller för den delen.
  • Nerfherder
    doge skrev 2015-09-20 18:08:07 följande:

Men herregud. Man gör opionsundersökningar för att få en indikator på vad befolkningen röstar på. Är du uppväxt under en sten? 

Samt för att tjäna pengar
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-09-20 18:14:07 följande:

Folk kan läsa vad som står i inlägget; "Men jag begär inte att du skall förstå vad jag pratar om, det är över din fattningsförmåga.". Som om någonting rakt och ärligt inte går att klassa som nedlåtande. Upprätthålls samma syn på exempelvis mobbning och fascism?

Digestive, är du där?
  • Nerfherder
    doge skrev 2015-09-20 18:23:24 följande:
    men haallå, men den där undersökningen har någon faktiskt gjort för att TJÄNA PENGAR! Så den kan man inte lita på!!! 

rofl 
    Har jag sagt det? Nä. Men det är ändå inte gratis, eller tror du det på riktigt?
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-09-20 18:57:15 följande:
    Tack.

Och förresten har jag alltid rätt.angelnot.gif
    Pfft.
  • Nerfherder
    Konservativ skrev 2015-09-20 19:07:49 följande:
    Jag förstår inte vad du menar. Det är ett faktum att VPK (ja, jag skrev VPK, inte vänsterpartiet) stödde flera regimer som sysslade med folkmord, Sovjet, Kina och Kampuchea bland andra.
    Om man ska resonera så, då kan vi kalla SD för BSS ist.
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?