Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
Nu har jag återigen rensat tråden på tjafs.
Vänligen diskutera sakfrågan och inte debattörerna, detta gäller båda sidor!
//Moderator
Nu har jag återigen rensat tråden på tjafs.
Vänligen diskutera sakfrågan och inte debattörerna, detta gäller båda sidor!
//Moderator
Så varför har man opinonsundersökningar om de är meningslösa?
Jag vågar göra bort mig, jag kan skämta med mig själv som måltavla, jag kan vara barnslig, har inget med uppblåst att förskaffa, Nerf.
Men jag begär inte att du skall förstå vad jag pratar om, det är över din fattningsförmåga.
Och A.m....... Opinionsundersökningar för att tjäna pengar !!! Kom igen, det där tror du inte ens på själv.
Jag är inte nedlåtande, Nerf, jag är helt enkelt rak och ärlig i mina uttalanden vilket en del har lite problem med att tugga i sig. Men det är faktiskt inte mitt problem.
Mvh //Anton
Förresten !!!
Tycker du också att Opinionsundersökningarna enbart syftar till att "någon" skall tjäna pengar på nämnda undersökningar ???
Jag har inte tid, eller ork, att undervisa dig, Nerf, i hur en riktig man uppför sig.
Men herregud. Man gör opionsundersökningar för att få en indikator på vad befolkningen röstar på. Är du uppväxt under en sten?
Folk kan läsa vad som står i inlägget; "Men jag begär inte att du skall förstå vad jag pratar om, det är över din fattningsförmåga.". Som om någonting rakt och ärligt inte går att klassa som nedlåtande. Upprätthålls samma syn på exempelvis mobbning och fascism?