• Anonym (Hård kuk)

Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?

Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk? Jag hör alltid från tjejer, "OJ, vad hård kuk han hade", "Kuken var stenhård", "Jag har aldrig känt en sådan hård kuk"

Så nu undrar jag, varför är det viktigt med hård kuk för er tjejer? Är det ett stort plus/minus eller spelar det ingen roll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-19 21:28
    Tycker ni det är skönt med hård kuk i er fitta?

• Svar på tråden Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?
  • Ego Lovers

Märks att du inte kan mycket om kroppen och inte de tjejer du snackat med heller för den delen.

• Anonym (S)

Jag har inga krav på storleken förutom att den helst bör vara inom normalspannet, lite mindre gör inget heller. Men är den inte hård så blir det svårt att genomföra sexet. Jag är dessutom trång, så är inte killen tillräckligt styv så får han inte in den i mig. Jag är långt ifrån oskuld, men har ändå råkat ut för att det inte gått att ha sex pga detta.

• Anonym (LOL!)

"Jag hör alltid från tjejer"

De "tjejer" du påstår att du hör detta från, är troligtvis röster i ditt egna huvud...om du har potensproblem, så tycker jag du ska söka upp en doktor, eller så köper du kamagra över nätet, lycka till!

• Anonym (Hej)

Svårt att få in den annars vet du..

• Haskel

Tja, har man inte "för liten", gäller det att hitta något annat att känna sig kränkt för...suck.

• Anonym (Julie)

Det är ett stort plus, det känns mer och den kan lättare hitta och ge tryck på olika sköna punkter inuti vagina. Hårdheten är mycket viktigare än storleken för mej. Är den inte ordentligt hård så har jag hellre oral -eller smeksex, det är bara frustrerande att försöka knulla när den är halvmjuk och knappt känns.

Den här kommentaren fattar jag inte alls. : ]Ego Lovers skrev 2015-09-19 21:41:33 följande:[/quote-nick]Märks att du inte kan mycket om kroppen och inte de tjejer du snackat med heller för den delen.[/quote]

• Anonym (Pandan)

För att det är så jävla skönt. Punkt!

• Ego Lovers
    Anonym (Julie) skrev 2015-09-19 23:43:48 följande:

Det är ett stort plus, det känns mer och den kan lättare hitta och ge tryck på olika sköna punkter inuti vagina. Hårdheten är mycket viktigare än storleken för mej. Är den inte ordentligt hård så har jag hellre oral -eller smeksex, det är bara frustrerande att försöka knulla när den är halvmjuk och knappt känns.

Den här kommentaren fattar jag inte alls. : ]Ego Lovers skrev 2015-09-19 21:41:33 följande:[/quote-nick]Märks att du inte kan mycket om kroppen och inte de tjejer du snackat med heller för den delen.

[/quote]Jag förstår att du inte alls förstår den öht iom din egna kommentar. Känns riktigt roligt faktiskt! Men tänk vad som händer med mannens könsorgan när han blir kåt så händer samma sak med kvinnans.
  • Frontline

Ja du kan bara såga att imorse så ville inte min vara hård och vi fick avbryta pga av att frugan inte kände nåt..
    Ett par timmar senare så stod den i givakt igen och då fungerade det bra..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (va?)

Jag vet inte hur det funkar för dig, men hur fan får du in en slak kuk i en tjej? Går det ens?

Svar på tråden Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?