• Anonym (Hård kuk)

Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?

Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk? Jag hör alltid från tjejer, "OJ, vad hård kuk han hade", "Kuken var stenhård", "Jag har aldrig känt en sådan hård kuk"

Så nu undrar jag, varför är det viktigt med hård kuk för er tjejer? Är det ett stort plus/minus eller spelar det ingen roll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-19 21:28
    Tycker ni det är skönt med hård kuk i er fitta?

• Svar på tråden Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?
  • Anonym (jo)

Det är känslan. Och lika som att det är upphetsande för mannen när kvinnan är riktigt våt. Då vet man att hon är kåt.

• Anonym (doxtor)

Många tjejer vill bara ha stenhård föregivet.
    Reflexen beror på hans kåtheten, utvecklad av-från dig, tjejen, hur het å upphetsande du är å få honom stenhård.

Så innan vilka som helst klagomål ska formuleras, tänk på varför får han inte den upp.

Och svaret är enkel, du är inte tillräckligt upphetsande, så skyll på dig själv!

• Anonym (Hård kuk)
    Anonym (va?) skrev 2015-09-20 01:22:05 följande:

Jag vet inte hur det funkar för dig, men hur fan får du in en slak kuk i en tjej? Går det ens?

Jag menar inte slak, alltså det är skillnad på om den är hård som ett gummipenna eller metallpenna... Dåliga jämförelser jag vet... Men ungefär så.
  • Anonym (Svårt med mjuk)

Jag träffade en kille som hade en stor kuk men den var liksom mjuk. Han kom in med en del krångel men det var inte mer än så. Hur mycket han än var där så blev det inte mer. Vi behövde lägga energi på att få in honom och det tog liksom bort en del av känslan vid sexet.

Min nuvarande älskare blir stenhård och jag kommer oftast direkt av bara penetrationen!

• Anonym (Gaby)

Det är en visuell och taktil signal på att mannen är kåt, vilket är hett. Och så är det lättare att genomföra samlag om den är hård, om den är lite mjuk så åker den ut lättare och man får försöka fippla in den hela tiden...

• Anonym (Julie)

]Ego Lovers skrev 2015-09-20 00:02:21 följande:Jag förstår att du inte alls förstår den öht iom din egna kommentar. Känns riktigt roligt faktiskt! Men tänk vad som händer med mannens könsorgan när han blir kåt så händer samma sak med kvinnans.[/quote]

Men va? Ja mitt underliv blir mera blodfyllt om det är det du menar? Vad nu det har med saken att göra? Tro mej, jag har full koll på min kropp och jag tycker ts fråga är helt relevant och förstår fortfarande inte dina kommentarer. Du kanske helt enkelt inte känt samma sak, en sak jag ofta slagits av på fl är hur otroligt olika tjejer verkar fungera och så olika saker vi föredrar.

• Anonym (Öh, ja?)
    Anonym (doxtor) skrev 2015-09-20 01:49:00 följande:

Många tjejer vill bara ha stenhård föregivet.

Reflexen beror på hans kåtheten, utvecklad av-från dig, tjejen, hur het å upphetsande du är å få honom stenhård.

Så innan vilka som helst klagomål ska formuleras, tänk på varför får han inte den upp.

Och svaret är enkel, du är inte tillräckligt upphetsande, så skyll på dig själv!

Eh, ja? Det är väl en del i varför man gillar någon som blir väldigt hård. Han gillar ju uppenbarligen en själv väldigt mycket! Det är otroligt sexigt att känna sig attraktiv, att känna att någon annan verkligen vill ha en.

Om en tjej pratar om hur hård en snubbe är (vilket jag aldrig hört iofs) är det en slags humblebrag. (Han tyckte jag var så sjukt het! Han var stenhård!)
  • Anonym (Oerfaren)
    MammAmma skrev 2015-09-20 10:27:12 följande:

Det är ju en förutsättning för att ett samlag ska kunna utföras.

Den måste ju inte vara stenhård för det. Nu har jag iofs en ganska liten och smal och min blir inte så hård men jag kan ha sex ändå.
Svar på tråden Varför är det viktigt för tjejer med hård kuk?