Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Nu får det räcka!!

David87 skrev 2015-09-20 21:10:02 följande:

Tack för era synpunkter. =) Som någon skrev här innan, så har jag faktiskt funderat på att rösta på SD om inget drastiskt händer.

Som jag även skrev på min Facebookstatus: jag är inte rasist, men jag är REALIST!

Ta hand om varandra!

//David

Och här ser vi effekten utav bashing-kulturen helt live. En sinneslös häxjakt på allt och alla som inte tänker och tycker som etablisemanget och som bara har ett slutresultat - detta.

Det finns även mängder av både strategiska och oregelbundna väljare, som röstar på det som känns aktuellt och vettigast just nu. Fortsätter det här samhällsklimatet så kommer säkerligen denna väljarandel att också lägga sin röst på Sverigedemokraterna, bara för att få slut på skiten och upprätta social ordning igen.

Ärligt talat, man lever hellre kort men behagligare i Sverigedemokraternas Sverige - kort då deras ekonomipolitik inte håller - än länge i detta Sverige. Ett Sverige där man knappt kan öppna munnen om man avviker det minsta lilla ifrån etablisemangets åsikter i immigrationsfrågor och flera andra områden, utan att direkt karaktärsmördas, och i ett Sverige där symbolfigurer som Henrik Arnstad kan sitta i bästa sändningstid och stämpla i stort sett hela Europa för rasister och fascister.

Den här sinneslösa bashing:en och häxjakten måste upphöra.
Svar på tråden Nu får det räcka!!