• mli01

Missfall i v.7

Har 6 missfall bakom mig . Eller de 6de håller på nu. Smärtan är olidlig ..... Vill bara få mens. Så man kan försöka igen ????

• mli01

Har ett barn och efter henne som alla missfall kom???? strak vet jag ej men vill så gärna ha minst ett barn till . Men varje missfall blir jobbigare å jobbigare . Viljan kanske är starker .. Alla prover ser bra ut . Så dom vet ej . Men ska göra en spoling så ska dom se om livmodern är skadad . Men dom tror inte de .. Så dom tror att de bara är otur ????

• mli01

Ja vist är de skönt att ha ett barn ... Men jag hade förnyat velat ha en stor familj .. Ja de är jobbigt de tar psykiskt på mig .. Dom funderar om de är dåliga ägg och eller spermier .. Så jag ger de inte många försök till . Sen orkar jag nog inte mer . Då jobbigaste är när alla runt om får fler barn och min dotter tjatar bara om syskon . Frågar man vad hon vill ha i julklapp samt nör hon fyller så är de ett syskon .. ????????

• mli01

Ja de är tufft .... Jag har själv sakt de att jag ger de ett försök till . Blir de missfall då så kommer jag inte försöka mer .. Kroppen orkar inte

Svar på tråden Missfall i v.7