Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugen)

Analplugg, tips?

Jag och min man gillar båda anal stimulans och funderar på att skaffa varsin analplugg, att ha bl a när vi har samlag. Eftersom mest bara testat med fingrar tidigare vill vi börja med någon som inte är så stor, men många av de som kallas små är ju ca 10-11 cm långa? Sen ska man tydligen tänka på bra bottenplatta, att den är formad så den inte åker ut under samlag, att den inte är för hård etc etc. Vi funderar också på om den borde vibrera?

Om ni som använder pluggar vill ge lite tips utifrån mina funderingar ovan vore jag tacksam. Jag har sökt på trådar i ämnet men det mesta verkar gammalt och det kommer ju nya produkter hela tiden.

• Svar på tråden Analplugg, tips?
  • Anonym (Sugen)

100kgpappa, tack . Ett par frågor apropå det du skrev, vi är tveksamma till längden? Det finns kortare på 5-6 cm men de flesta verkar vara ju runt 11-13 cm långa. Det låter direkt obehagligt? Sen undrar jag om du vill skriva vad ert nyinköp heter så jag kan googla? Jag vet att det är känsligt här men nu skulle du ju bara svara på en direkt fråga .

• Anonym (Sugen)
    100kgpappa skrev 2015-09-27 09:24:38 följande:
    Absolut inte känsligt, men kommer just nu inte ihåg vart vi köpte, men ska se om jag hittar den.

Frugan tycker inte alls det är för långt. Men kuk är ju längre än så, och den tar hon hela vägen in.

Men ni ska ju prova det som känns bra för er, det går ju alltid att köpa fler...
    Jag tänkte på det, att kuk oftast har den längden eller mer, men ingen av oss är  vana vi det.
    Jo, visst kan vi köpa fler efterhand och kommer säkert att göra det om vi gillar pluggar, men det kan vara klokt att åtminstone försöka få det någorlunda rätt från början.Solig
  • Anonym (Sugen)

Tack för tipsen ni som svarat. Tror vi ska börja med den som heter Underground, sen får vi se.

• Anonym (Sugen)

Tack för tips

HasseA, du är hjälpsam och vänlig som vanligt, det uppskattas. Jag ska ta en titt på er blogg.

Svar på tråden Analplugg, tips?