Anonym (Mjo) skrev 2015-09-27 19:18:21 följande:
Längden är nog inte den som är obehaglig, det är omkretsen. Tycker jag iaf. Men smaken är som baken.. ;D
Men någonstans går nog gränsen även för längden.
Själv har jag inte lätt att ta så långa saker - men inte heller grova. TS, prova med tex ett stearinljus, om ni är fundersamma på längden. Det är ju lätt att karva lite i ett ljus, tex göra en ring runt ljuset, så att man kan hålla där, och dra ut det igen.
Angående pluggar rent allmänt, så har vi provat en del. Många, som sagts ovan, sitter inte kvar av sig själva, vilket är rätt värdelöst. Midjan måste vara ganska tydlig för att de ska sitta kvar av sig själva. En del har alldeles för mjuk fot, så man trycker in hela alltet hur lätt som helst.
Sådana i metall, med en ring med en "kristall" på i änden, kan skava mot skinkorna efter ett tag, själva foten/kristallen, alltså. Vi har en i metall där "foten" består av en pinne som ligger längs skinkorna, den skaver inte.
Metall är ett skönt material, och tyngden gör att pluggen känns.
I slutänden tycker vi nog bäst om pluggar under samlaget, då det blir skönare för oss båda om hon har en plugg inne. Men jag har då ofta en prostatastimulator inne, vilket ju också är en sorts plugg.
Jag har recenserat en del pluggar, under
hasseochanna.wordpress.com/category/recension
Det går inte att få fram just plugg-recensionerna, så man får scrolla en del.