Inlägg från: 100kgpappa |Visa alla inlägg
  • 100kgpappa

Analplugg, tips?

Viktigt att den har en ordentlig midja, så att dem inte åker ut, och ordentlig fot förstås. Mjuk eller hård är ju en smaksak, vi har en i rostfritt stål, frugan gillar den för tyngden skull, men den är inte så skön för kuken iom att den är så hård.

Vårt senaste inköp som vi gillar skarpt är en halvhård mellanstor (13cm i omkrets) som sitter bra och är skön för båda.

Frugan trodde först den skulle vara för stor, men det visade sig att den är perfekt. Midjan är ju bara 1,5-2cm i diameter, så själva analen töjs inte mer än med en tumme när den väl är på plats. Den är väl ca. 12-13 cm lång.

Kör normal uppvärmning innan med ett finger eller 2 innan vi stoppar in den.

Har faktiskt läst det tipset tidigare, att inte köpa en för liten. Vår första var inte alls stor, vilket gjorde att knappt kändes, och bara halkade ur hela tiden.

Vi gillar inte vibrator, men det är ju olika, bara att testa.

• 100kgpappa
    Anonym (Sugen) skrev 2015-09-27 09:16:59 följande:

100kgpappa, tack . Ett par frågor apropå det du skrev, vi är tveksamma till längden? Det finns kortare på 5-6 cm men de flesta verkar vara ju runt 11-13 cm långa. Det låter direkt obehagligt? Sen undrar jag om du vill skriva vad ert nyinköp heter så jag kan googla? Jag vet att det är känsligt här men nu skulle du ju bara svara på en direkt fråga .

Absolut inte känsligt, men kommer just nu inte ihåg vart vi köpte, men ska se om jag hittar den.

Frugan tycker inte alls det är för långt. Men kuk är ju längre än så, och den tar hon hela vägen in.

Men ni ska ju prova det som känns bra för er, det går ju alltid att köpa fler...
  • 100kgpappa

www.vuxen.se/underground-analplugg

Mellan även rekommendera ett kit med 3 pluggar i olika storlekar, så kan ni testa er fram

Vi har en av den här typen med, (fast mjukare), väldigt skön att ha i samtidigt som man knullar.

Finns även kristallstavar mef midja på, fast de har ingen fot, de är väldigt sköna med.

• 100kgpappa

www.vuxen.se/icicles-nr-2

Glömde ju klippa in den andra.

Givetvis ska ni ta ett steg i taget, men längden brukar inte vara ett bekymmer, utan grovmalen.

Lycka till nu. Och hoppas ni hittar grejer som passar er.

Svar på tråden Analplugg, tips?