• Youker

Analplugg, tips?

Jag köpte en ganska stor plugg i nån sorts gummi, läste inte på först och insåg rätt snabbt att den inte var så bra... Den har perfekt form och sitter kvar hur bra som helst men den har inte bra yta och friktionen blir lite för stor :( Jag använder silliconbaserat glidmedel och det funkar skapligt men har man den inne ett tag är det som glidmedlet försvinner, det kan nästan göra ont när man ska dra/krysta ut den! Har provat med babyolja med men det blir samma visa, lite för dåligt glid efter ett tag. Har en vibrerande latexdong som funkar perfekt i min anal! Vet att man inte ska använda silliconglid med den men för mej har det funkat perfekt. Tar hela dongen i botten och njuter av vibrationerna och glidet räcker så länge jag tycker det är skönt att penetrera mej med den! Har träffat en tjej sen ettctag tillbaka och ska snart ta mod till mej och så smått införa anala lekar. Vet inte riktigt varför jag inte vågat ta upp det med henne, känns lite skämmigt. Hon har rejäl sexlust och vi har det bra i och utanför sängen så det ska inte vara några problem att ta upp det, det har bara inte blivit av!

• Youker

Ang längd vs grovlek är det precis som det redan påpekats inga större problem med längden, upp till en viss gräns givetvis :) Jag tar lätt de 15-16 cm som min dong är! I bland kan det kännas lite när man sätter sig på den så den går ända i botten men oftast är det inga som helst problem att ta hela längden! Synd att en del killar tycker det är synonymt med att vara bög att stimulera analen, de går miste om en hel del njutning! Jag är inte homosexuellt på något sätt och känner ingen dragninskraft till killar alls! Jag gillar dock sex och den njutning det ger och jag njuter verkligen av att bli penetrerad analt. Om det inte vore så mycket strul och saker som kan bli jobbigt rent socialt skulle jag lätt kunna låta en kille sätta på mej analt bara för min egen njutnings skull

Svar på tråden Analplugg, tips?