• WillU

Vad är det snuskigaste du gjort?

Ok, jag inser att allt är relativt. Men i alla fall. Vad är din snuskigaste/mest dirty erfarenhet.

Själv har jag knullat min fru bakifrån samtidigt som hennes väninna låg under i en 69:a och slickade oss.

Låt höra.

J

• Svar på tråden Vad är det snuskigaste du gjort?
  • janne  sprut

Nice lycko va gammla va ni då?

• Pinglan73

Måste erkänna att jag varit otroligt vanilla i mitt liv - men det ska det bli ändring på :) Hittills är det nog i somras då min man kåtade upp mej när jag stod och diskade - han tog mej hårt bakifrån och smiskade mej hårt, avslutades med en omgång på köksbordet.

• Ben66

För 14-15 år sedan så sög jag av och blev avsugen.
    Ville testa hur det var och tyckte om det. Har inte fortsatt med män.

• Anonym (Kille)

Gick från ett morgonknull (typ vid 9 snåret) till en granne och satte på henne innan lunch (11 snåret). Var inte tänkt att vi skulle hamna i säng så jag hade inte duschat mellan (eller tvättat mig alltför noga för den delen).

• Anonym (Erm)

Jag (kille) och en killpolare umgicks hos hobom och kollade på tv. Sen började vi snacka om typ brudar och sex och båda kände att det började rycka lite i byxorna så det blev att vi stod och runkade av varandra tills vi sprutade..

• Anonym (fy på mig)

I helgen var jag jävligt snuskig. Hotellnatt med min älskare, där vi bl.a hade analsex (har inte haft det på 10 år).

Dagen efter mötte jag en annan kille som jag har chattat med. Det var helt spontant, vi skrev lite och så visade det sig att vi var i samma område. Jag sög av honom i skogen och blev sprutad i ansiktet.

• 100kgpappa

Snuskigt och snuskigt, men att ta frugan analt samtidigt som hon red en annan kille kanske kan räknas, eller när en tjej satt över ansiktet på mig och jag gick loss med tungan i hennes anal samtidigt som frugan red mig ( tyvärr inte analt den gången)

Köra saxen ( ett finger i varje hål) på 2 tjejer samtidigt var rätt snuskigt med....

• Herrn i unform

Kan nog ge mig in i skriveriet också ;)..

Den första tjejen jag var med hade jag sex med på en brygga, med hennes mamma sittandes några meter ifrån. Jag var 19 då och skulle idag inte göra samma sak då det är rätt respektlöst att göra det framför de som inte valt det eller är med på det. Men "svärmor" klagade inte utan kollade då och då på oss. 
    De hade ett väldigt avslappnat synsätt på sånt där.

• Smecker

En gång hade jag sex i en tvättstuga. Den var inte jättebra städad.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Flickvän)

Jag brukar skicka videos på mej själv när jag onanerar eller tar på mej själv till min kille när han på jobbet. När han kommer hem är han alltid stenhård och tar mej på precis rätt sätt. Vet inte om de e snuskigt, men uppskattat av oss båda. Annars tror ja de snuskigaste ja gjort är o haft trekant men min bästa (tjej)kompis och min gamla kk (kille).

Svar på tråden Vad är det snuskigaste du gjort?