• WillU

Vad är det snuskigaste du gjort?

Ok, jag inser att allt är relativt. Men i alla fall. Vad är din snuskigaste/mest dirty erfarenhet.

Själv har jag knullat min fru bakifrån samtidigt som hennes väninna låg under i en 69:a och slickade oss.

Låt höra.

J

• Svar på tråden Vad är det snuskigaste du gjort?
  • Anonym (Leif)

Provat svärmors bh o trosor hon hadde string trots sina 52 år . Vågade inta spruta i dom

• Anonym (Leif)

Pissat i en fitta för en månad sedan. Så hon gick igång .

• Anonym (Leif)

Pissat i en fitta för en månad sedan. Så hon gick igång .

• Blueskillen

Det skönaste knullet var då jag körde trekant för första gången. Vi debuterade alla tre, jag och två tjejer. De var mer sugna på varandra och det var också första gången för tjejerna att ha tjejsex, och för mig var det grymt skönt att se när de slickade och smekte varandra. 

De mest "snuskiga" som jag gjort var när jag hade en flickvän som gick igång på rollspel och favoriten var när hon lekte dotter och pappan våldförde sig på henne, eller liten flicka som blir våldtagen av främmande man som ska lära henne sexualkunskap.  

• Anonym (kinky as fuck)

Svårt att välja... men

1. Var ute på en pub med en kille och hans fru, jag tog ölglaset med mig in på muggen och kissade det nästan fullt, gick ut och diskret bytte så han fick det. Han drack och njöt i fulla drag.. Sen bad han om mer.

2. Mannen jag har en relation med är ibland min pappa och jag hans lilla med tofsar och napp. Senast när jag var hos honom satt jag naken som hans lilla i köket.. Han drog med mig till sängen knullade mig bakifrån och ströp mig samtidigt som han viskade att pappa tycker lillan är så skön... Sen fyllde han mig och slickade rent. Lite senare satte han på mig handbojor och sa åt mig att lägga mig över hans knä och hålla mitt gosedjur och ta nappen som tröst varpå han smiskade mig medan jag fick räkna. Emellanåt stoppade han in fingrarna för att känna hur våt jag blev och massera gpunkten. När han smiskat klart och jag var kåt som ett djur lät han hela handen glida in och fistade mig. När jag utmattad satt i sängens huvudända lutad mot väggen satte han sig mittemot i fotänden och jag fick se hur han började trycka in en rejält stor plugg i sin anal. När den kommit in ordentligt flyttade han och lade sig över mig i missionären och knullade mig och jag sträckte mig ner och tog tag i pluggen och knullade honom samtidigt tills han kom.. Därefter gick vi in i duschen och jag kissade honom i munnen. Vi duschade och somnade utmattade, jag på hans arm med nappen i munnen och gosedjuret i famnen.

• Anonym (Snuskis)
    100kgpappa skrev 2015-09-28 21:12:41 följande:

Snuskigt och snuskigt, men att ta frugan analt samtidigt som hon red en annan kille kanske kan räknas, eller när en tjej satt över ansiktet på mig och jag gick loss med tungan i hennes anal samtidigt som frugan red mig ( tyvärr inte analt den gången)

Köra saxen ( ett finger i varje hål) på 2 tjejer samtidigt var rätt snuskigt med....

Hahahahahaha fantasin har inga gränser!
  • Anonym (Snuskis)
    Herrn i unform skrev 2015-09-29 06:18:20 följande:

Kan nog ge mig in i skriveriet också ;)..

Den första tjejen jag var med hade jag sex med på en brygga, med hennes mamma sittandes några meter ifrån. Jag var 19 då och skulle idag inte göra samma sak då det är rätt respektlöst att göra det framför de som inte valt det eller är med på det. Men "svärmor" klagade inte utan kollade då och då på oss. 
    De hade ett väldigt avslappnat synsätt på sånt där.

Jo men förmodligen
  • Anonym (Hoppsan)
    Anonym (kinky as fuck) skrev 2015-09-29 20:32:10 följande:

Svårt att välja... men

1. Var ute på en pub med en kille och hans fru, jag tog ölglaset med mig in på muggen och kissade det nästan fullt, gick ut och diskret bytte så han fick det. Han drack och njöt i fulla drag.. Sen bad han om mer.

2. Mannen jag har en relation med är ibland min pappa och jag hans lilla med tofsar och napp. Senast när jag var hos honom satt jag naken som hans lilla i köket.. Han drog med mig till sängen knullade mig bakifrån och ströp mig samtidigt som han viskade att pappa tycker lillan är så skön... Sen fyllde han mig och slickade rent. Lite senare satte han på mig handbojor och sa åt mig att lägga mig över hans knä och hålla mitt gosedjur och ta nappen som tröst varpå han smiskade mig medan jag fick räkna. Emellanåt stoppade han in fingrarna för att känna hur våt jag blev och massera gpunkten. När han smiskat klart och jag var kåt som ett djur lät han hela handen glida in och fistade mig. När jag utmattad satt i sängens huvudända lutad mot väggen satte han sig mittemot i fotänden och jag fick se hur han började trycka in en rejält stor plugg i sin anal. När den kommit in ordentligt flyttade han och lade sig över mig i missionären och knullade mig och jag sträckte mig ner och tog tag i pluggen och knullade honom samtidigt tills han kom.. Därefter gick vi in i duschen och jag kissade honom i munnen. Vi duschade och somnade utmattade, jag på hans arm med nappen i munnen och gosedjuret i famnen.

Du vinner!
Svar på tråden Vad är det snuskigaste du gjort?