• Smilla1

Mobilabonnemang till vuxen plus barn

Har comviq fastpris mini för 95 kronor per månad. Är ett kontantkort jag har men det är det jag oftast laddar på. Sen är det bra att kunna ladda på annat abonnemang ibland som när vi skulle utomlands och jag ville kunna använda den där. Det finns också ett Comviq fastpris för 145 kronor per månad då får man ringa mer, jag är begräsad till 200 minuter per månad i ringtid, och 1 GB surf. Men det räcker för mig, jag smsar mer och surfar inte så dyrt, allt som jag vill ladda ner tar jag på wifi hemma t.ex.

• Smilla1
    Smilla1 skrev 2015-09-29 19:06:05 följande:

surfar inte så dyrt, allt som jag vill ladda ner tar jag på wifi hemma t.ex.

Ha, ha är lite trött menar att jag inte surfar på sätt som tar så mycket data snarare än att jag inte surfar så dyrt. Så jag brukar sällan ens göra av med mina 1 GB.
  • Smilla1

Kan ju också tillägga att jag har köpt min mobil kontant, valde en något äldre modell för att slippa lägga ut så mycket pengar, har en Xperia Z1 och är jättenöjd med den. Tycker inte om att sitta med höga månadskostnader om jag inte måste.

Svar på tråden Mobilabonnemang till vuxen plus barn