Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

Ökande gravsymptom efter MF

Anonym (TS) skrev 2015-10-02 15:52:17 följande:

Jag är alltså orolig för att jag fått missfall, att kroppen stött ut allt eller det mesta, men att kroppen fortfarande tror att jag är gravid. För det är väl inte så ovanligt att det händer, eller?

Man kan ha gravsymtom långt efter, men! Inte ska gravsymtomen öka!
    Du borde gå till gynakuten å kolla, för e det utomkvedshavandeskap så kan det bli illa!
  • GlitterLina
    Anonym (TS) skrev 2015-10-02 18:22:20 följande:
    Tid först nästa vecka. Så det finns oändligt mycket tid att spekulera och nojja upp sig

Är det ingen som varit med om ungefär samma?
    Jo jag har vart me om ungefär samma. Trodde det va missfall men åkte in dagen efter till gynakuten..det va inget missfall utan ett utomkvedshavandeskap. Gick soppas illa så de va tvungen å ta bort min högra äggledare :(. Detta hände nu i februari. Men lyckades bli gravid 3 månader efter operationen & är nu i v 18 :)
  • GlitterLina

Jag hade ju inte heller ont mer än missfallsont... När jag gjorde gynundersökning för att kolla så allt va borta (v 7) så gjorde det djävulskt ont vid ultraljudet på höger sida. Det va då man misstanke att det inte va missfall utom utomkvedshavandeskap. Man gör även blodprov för att de hcg nivån. Som jag skrev innan. På den lilla tiden så va ändå äggledaren förstörd av graviditeten så äggledare opererarades bort.
    Du väljer själv om du inte vill kolla upp dig. Det behöver inte va något annat än missfall. Men om det inte är det så kan det gå illa..
    Lycka till

Svar på tråden Ökande gravsymptom efter MF