Junibebisar 2016
Hoppas så på en trea så vi mysa med bebis i sommar!
Hoppas så på en trea så vi mysa med bebis i sommar!
Grattis
Hänger med er här då jag hoppas
Grattis till plus och till er som kämpar- ge inte upp, tänker på er!
Åh vilken härlig känsla!
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter Såå söt o doftar underbart
<3
Mest troligen ett missfall.
Sitter på Gynakuten och blödräer mycket. Tempen störtdök från 36.7 till 35.8.
35.8 är min basaltemp.
Jag är ledsen. Helt knäckt.
Min junibebis finns inte.
Så fin du är!
en till
Mysig mage!
Jag är gravid med första barnet och har en del mage dygnet runt :P detta är på kvällen. Skiljer nog kanske ett par cm på morgon och kväll. Är i v. 8(7+4).
(Hoppas bild syns)
Vilka härliga plus! Ett plus är ett plus!
Eftersom att du blev tillbaka flyttad en vecka, så tycker inte jag att det är konstigt iaf att säcken är liten heller! Försök att slappna av och njuta dessa två veckor innan nästa ul. <3 Du ska se att det går bra, och dem har ju koll på dig! Förstår samtidigt din oro, ingen vill ju att nåt ska hända, men jag är sån jobbig typ som ser nåt positivt i allt!
Lycka till! <3
va på scan idag, visste att jag inte va i vecka 6+2, trodde jag va i 5+4 typ men vart tillbaka flyttad 1 VECKA?! jag menar jag trodde det skulle bli 4 dagar men.. för jag vet exakt på dagen, minuten, när vi hade sex, enligt mina beräkningar är 7 dagar konstigt.. det betyder då att ägget levde 7 dagar efter befruktning för att sedan slå rot! vilket inte låter normalt för mig?
Jag är sjukt orolig för att det va en liten säck sade dom med..
Yolk sac seen but no obvious fetal pole noted. ? to early. Står det vilket oroar mig.....
ska tillbaka om 2 veckor, den 5e nov, då borde jag vara i vecka 7+2.. så hittills är det BF 21 Juni och inte 14 Juni.. så håller vi tummarna att allt ser bra ut den 5e..