• Mamma30

Junibebisar 2016

Dem kommer vara långsamma, men du kommer vara lycklig och stolt över dig själv att du gick igenom dem veckorna när barnet kommer!! <3 !

JaninaH skrev 2015-10-22 19:50:36 följande:

tack för alla svar! även om man vet inte vad man ska säga så sade ni tillräckligt för att lugna mig lite..

får helt enkelt vänta ut 2 veckor (kommer nog vara som mest sakta dagarna i mitt liv) och hålla tummarna..

• Mamma30

Vad kul grattis till pluss! Här hoppas jag också hamna nästa vecka! vågar dock inte hoppas för mkt, men känner mig gravid!

SabaGbg skrev 2015-10-24 17:59:32 följande:

Hej allihop!

Tänkte hoppa in här om det är ok!

Väntar första barnet, enligt appen 24/6, och har ett par missfall i bagaget så har först nu börjat fatta detta trots att jag plussade för en vecka sedan. Läste att det var fler här i samma situation och tänkte att det kan vara kul att följas åt! Kan ju inte riktigt prata om det med andra än...

• Mamma30

Har varit med om samma sak för ca 7år sedan! Testet visade positivt, ringde bm och när den kikade var där en tom säck!deppade ihop ett tag, och försökte gå vidare med längtan efter barn! Så efter ett par månader blev jag gravid med 2:an och nu längtar vi efter en 3:a!

CarMa skrev 2015-10-25 00:09:30 följande:

Missfall?

• Mamma30

Tror också att det är väldigt vanligt! Humöret är inte dom det brukar och inte kroppen heller!

• Mamma30

Skönt att kolla upp om man är orolig! Tror i te heller att det är någon fara, men förstår din oro!

Wielkip skrev 2015-10-26 17:55:10 följande:

Barnvakt har kommit, så nu åker jag och sambon in. Antingen kommer vi hem med foto på levande bebis eller med ett paket cigg. Min magkänsla säger det sistnämnda och min magkänsla har 98 ggr av 100 rätt, tyvärr.

• Mamma30

Åå där mår ärtan gott!! <3!

Inheaven skrev 2015-10-27 15:14:39 följande:

Det gick bra :)

• Mamma30

Hur ser era magar ut? Jag misstänker läs hoppas att jag är gravid! Men visar neg på test bim -3 idag! Vad tror ni? Kul med spekulationer! Är rejält svullen så får knäppa upp byxorna! på bilden ligger jag ned!

Svar på tråden Junibebisar 2016