Inlägg från: Grus grus |Visa alla inlägg
  • Grus grus

Junibebisar 2016

BF/infolista;

Ordnade upp den lite om det var okej

1 juni

mariah81 34 år, 3e barnet,Örebro

2 juni

Jtarnan,27 år 2a barnet. Stockholm

6 juni

WielkiP 24 år, 3e barnet, skövde

Ramiz 32 år, 1a barnet Gävleborg

9 juni

Knaappeen ,25 år ,1a barnet,Västerås

11 juni

Frestelsen, 34 år, 2a barnet, stockholm

Hannabananas, 30 år, 2:a barnet

12 juni

Grus grus, 34 år, Jönköpings län, 2:a barnet (1:a gemensamma)

Inget BF

Anidue 27 år, 2a barnet , Stockholm

Moneal 28 år ,4e barnet, Nyköping

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Grus grus

Därför är det bra med en tråd som bara är bf-listor som uppdateras efterhand. Annars tar de över hela samtalstråden. Så en samtalstråd, och en separat bf-lista-tråd med adresslänk till den i ts i samtalstråden.

Nej man kan inte ta bort inlägg.

Wielkip skrev 2015-10-04 21:54:36 följande:

Ja men frågan är om man kan ta bort kommentarer också? Annars blir det väldigt många om jag ska uppdatera dagligen med alla nya som kommer in :'D

• Grus grus
    Inheaven skrev 2015-10-05 05:12:46 följande:

Wihuuuu här kommer jag

Fick det här fina nyss...

Inheaven, 28, 3:e barnet

Härligt! Grattis!
  • Grus grus

Jag är i v.5 (4+3), och för min sinnesfrids skull tog jag idag ett digitalt test. Det visade gravid 1-2 veckor. Stämmer det med min beräkning att vara i v.5?

• Grus grus

Min man var galen på mig inatt för att jag snarkade så otroligt mycket. Är det ett symtom?? Jag var helt slut igår kväll.

• Grus grus
    Maräng87 skrev 2015-10-06 07:53:19 följande:

Någon mer som drömmer mycket? Jag drömmer suuupermycket vilket är jobbigt då det känns som jag inte sovit mycket alls...

Ja jag drömmer mycket, och konstiga drömmar. Så konstiga att de är på gränsen till mardrömmar. Riktigt obehagligt.
  • Grus grus

Pratat med läkaren idag och får vul den 22/10 och sen om två veckor igen efter det. Allt på grund av min oro. Känns skönt!

• Grus grus
    mariah81 skrev 2015-10-06 17:34:04 följande:

Har vi en FB-grupp (Facebook)?

Skicka ett pm till mig!
  • Grus grus
    Dance dance dance skrev 2015-10-07 11:23:38 följande:

Oj oj, sitter här med hjärtklapning efter ett positivt graviditetstest imorse. Vi har försökt länge så jag vågar knappt tro på det. Fnissar och gråter om vartannat haha. Hjälp, kan det verkligen vara sant?! 

Härligt! Grattis!
  • Grus grus

Mår så dåligt idag. Känner mig yr, har huvudvärk och är så himla trött. Och plötsligt märker jag att mina bröst inte ömmar mer. Så nu är jag jättenervös att något jobbigt är på gång här...

Svar på tråden Junibebisar 2016