Junibebisar 2016
Hej hopp! Vill gärna hänga med i tråden. Plussade för en vecka sedan, det blir tredje barnet <3 känns overkligt, skitkul och mysigt! Bf 22/6 enl appar men tror det är nån dag senare.. Ska bli roligt att följas åt :)
Hej hopp! Vill gärna hänga med i tråden. Plussade för en vecka sedan, det blir tredje barnet <3 känns overkligt, skitkul och mysigt! Bf 22/6 enl appar men tror det är nån dag senare.. Ska bli roligt att följas åt :)
Grattis Primavolta :)
Jag plussade också i morse, av en slump dock. Var på sjukhus av andra anledningar och dom passade på att ta ett graviditetstest.
Så preliminärt BF den 28/6..
Välkomna och stort grattis till era plus
Hur ska ni här inne göra med kub?
Jag tänkte ringa i vecka 7. Är i vecka 5 nu. Med min dotter ringde jag samma dag som jag plussade, vet inte varför men jag känner mig inte så stressad att boka tid ännu :)
Tänkte passa på att boka in VUL då också :)
Jag tänkte gå till en privat mödravård där jag haft praktik. De har så man kan betala om man vill göra ett VUL :) Om det skulle vara medicinskt berättigat som pga smärtor eller blödning får man det gratis men jag är mest nyfiken ... :)
KUB görs bara på kvinnor 33 +. Jag är 25 år så inget KUB för mig. Tror procentsatsen för att få ett barn med downs syndrom i min ålder är mindre än 0,5 % så jag är inte särskilt orolig.