• Micajin

Junibebisar 2016

Hej hej! Är gravid med första barnet och är i v.7(6+5)

Beräknas i slutet av juni!

När är det man skall höra av sig till barnmorska?

Kram! ;)

• Micajin
    annieh897 skrev 2015-11-10 12:00:30 följande:

Det kan du göra så fort du har plussat om du vill. Jag fick komma på hälsosamtal i vecka 7 och ska på inskrivning idag i vecka 10.

Okej! :P
  • Micajin
    annieh897 skrev 2015-11-12 08:32:16 följande:

Jahaja, magsjuk sambo... Det här kan ju bli skoj med magsjuka + grav.illamående...

Ushdå! Min man har precis repat dig från febern! Hoppas du slipper dubbelt upp med illamående.
  • Micajin

Jag jobbar på en liten livsmedelsbutik och tänker inte berätta förräns jag behöver mamma-arbetskläder.

Tror de blir runt v.20! ( februari nån gång)

• Micajin
    Tile skrev 2015-11-18 11:13:34 följande:

Oj va härligt det är att läsa här. Känns skönt att höra med flera som har det lite jobbig.

Jag då, 30 år andra graviditeten förra var för ett år sedan men det blev missfall i v10 :(

Denna gång hoppas vi på bättre lycka. Just nu mår jag illa hela förmiddagen och har ont i brösten som blivit 2 storlekar större. Jag är i vecka 8 (7+5). Har halsbränna för jämnan. Har ni några tips på hur jag ska få bukt med illamående och halsbränna?

Håller alla tummar och tår för dig! Är också i vecka 8(7+6) idag så det skiljer ju bara en dag hihi.
  • Micajin

Jag brukar äta en frukt eller någon mindre macka med ett stort glas vatten för mitt illamående.

• Micajin

Är den någon mer än jag som har Bf den 29 juni? Gick in i vecka 10 (9+0) idag.

Har också en fråga till er som har varit gravida innan, vilka mammabyxor rekommenderar ni? Riktiga jeans eller leggins?

Svar på tråden Junibebisar 2016