En del av oss skrev 2015-10-24 13:29:02 följande:
Finns det gravid vinterjacka? Jag gick och köpte mig en parkas i small runt 3 veckor före plusset och hade tanken i huvudet men tänkte hur stor är chansen att jag kommer plussa och jag vill i väntan på det åtminstone se anständig ut och inte som en sunkig luffare. Räknar med att om allt går bra så kommer nog magen dyka upp i mitten av februari och man får väl hoppas på en lika mild vinter som senast eller ha en tjock tröja under och ha jackan öppen. Har iofs en kappa också, inte så tjock då men den rymmer nog en liten kula och sen hoppas jag på en betydligt behagligare värme i vår och försommar än det var i år.
Jodå, det finns :)
Jag tänker också lite att jag vill se bra ut, men ändå kommer jag inte till skott med att köpa jacka. Har provat och provat. Antar att det handlar om att jag har svårt att tro att jag faktiskt är gravid efter så lång tid som det tagit.
Nån dag sen lyssnade jag på en diskussion om pojke/flicka och då trillade det ner att det faktiskt är ett barn det handlar om, inte bara ett plus hahahah