Inlägg från: lillmysan |Visa alla inlägg
  • lillmysan

Junibebisar 2016

Hej! 
    jag hänger på er, jag plussade i torsdags och är idag i v.6
    andra barnet(sonen född aug 2014)

mår egentligen som vanligt..lite mer hungrig kanske ;)
    började må illa i v.9 med sonen och försvann 3 veckor senare. spännande att se hur det artar sig denna gång.
    enligt en app är jag beräknad till den 21/6 :)
  • lillmysan

Junebaby: då är vi beräknade på samma dag ???? jag är dock i 5+6 idaf :) men allt beror ju på cykellängd osv ;)

Du ringer närmsta barnmorskemottagning och ber om en tid gör inskrivning :)

• lillmysan
    Hansson88 skrev 2015-10-20 15:55:46 följande:

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jag är i v 6 + några dagar.

Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?

Hej! Med mitt första barn hade jag bruna och rosa flytningar och blod under heeela graviditeten och min son kom ut fullt frisk 5 dagar innan bf.

De det dem alltid frågade mig var om jag hade ont i magen, alltså riktigt ont.

Hemsk sak att uppleva, i know. Men försök att göra något som får dig att tänka på annat

Se en film eller umgås med någon som pratar mycket om sig själv ????
  • lillmysan
    Elenius skrev 2015-10-22 18:34:33 följande:

Går snart in i vecka 4+5, känner ingenting alls i brösten har bara värk i magen lågt ut i sidorna lite snett över höftbenen! Verkar ju som om det är så vanligt med ont i brösten, så jag tycker de är konstigt att de är som vanligt för mig.

Någon mer som inte haft ont i brösten i början eller som inte har det nu?

Jag har inte ont i brösten..men alla har inte samma symtom. Gäller att lita på sin kropp och sin egna graviditet :)
  • lillmysan

Jag väntar barn nr 2 och kände första rörelsen i v.15 denna gång..med mitt första kände jag i v.17 har jag för mig..nu känner jag några gånger i veckan :)

Skall på RUL 25/1, väntar ivrigt! Vi skall ta reda på kön :)

Jag är i 17+2 och sover otroligt dåligt på nätterna...inatt tex var jag vaken 2h. Men har för mig att jag sov rätt dåligt med sonen också :)

• lillmysan

Haha men vad komiskt ???? men vad har du för bf? Jag och en bekant är i samma dag alltså 17+2 men hon är beräknad 20e och jag den 21e!? :O

Tiana skrev 2016-01-14 08:22:26 följande:

Då ligger vi exakt lika. är också i 17+2 idag och RUL den 25/1 :)

• lillmysan

Men vad kul att det är fler med samma bf 21/6, lika spännande blir det väl att se när bebisarna väl tittar ut ????

• lillmysan

Jag gissar på tjej :)

caroline1986 skrev 2016-01-14 18:30:03 följande:

Vilket kön gissar ni på??

Svar på tråden Junibebisar 2016