• Moneal

Junibebisar 2016

Wielkip skrev 2015-10-15 23:34:26 följande:

Fast testen visar ju bara; inte gravid, 1-2 v, 2-3 v eller 3+ v. Så efter man fått 3+ kan man inte få högre hur mycket hcg-et än stiger :)

Tror att omhcg inte sjunker så kommer det fortsätta visa 3+ är något fel typ missfall på g så sjunker oftast hcg och då minskar veckorna.

är det dock ma så sjunker det inte men då märker man ju oftast inte av att något är fel heller.
  • Moneal
    Cataleya skrev 2015-10-16 07:34:01 följande:

Jag är flåset och har hjärtklappning, svullen mage som gör att jag ser höggravid ut speciellt efter maten, på nätterna vaknar jag med spräng fylld blåsa.

Jag tror jag är i v 7. Jag ska på bil på tisdag. Var på vul förr förra tisdagen, då såg hon fostersäcken och en militärer liten prick som hon anade ticka.

Så vet ej om jag är beräknad till juni, men misstänker det.

Fick 3 + dem 29 september och minns ej sista mensen första dag.

Har en dotter juni 2012, komiskt att dom kanske kommer komma i samma månad :)

haha vilken auto korrekt ska på bil och kolla på.militärer

Fick du 3+ 29:e är du nog beräknad till slutet på maj, men jag tycker du ska stanna här.i alla fall :)

stort grattis! :)
  • Moneal
    JaninaH skrev 2015-10-16 07:20:33 följande:

alltså det konstigaste symptomet jag har måste ju vara att vakna 5 på morgonen,,och flera gånger under natten, sover så lätt och vaknar av minsta lilla ljud! sedan kan jag inte sova under dagen heller, men är trött?! 

innan graviditeten sov jag så bra!

Ja , sova dåligt det gör en annan oxå.

Dagtid kan jag sova men inte nattetid, drömmer för mycket :-/
  • Moneal
    tiinytoes skrev 2015-10-16 07:46:54 följande:

Går in i vecka 8 idag... illamåendet håller sig i och är tröttare än jag vet inte vad... som att gå i en dimma ibland..hur länge tror ni man kan dölja magen under kläderna? Hade velat göra det till RUL men känns svårt ;)

vi får hoppas att den svullna magen snart lägger sig igen :)

Det är svårt att dölja fram till vecka 19/20....ska själv försöka mig på det för första gången, får se hur det går :)
  • Moneal
    grodan999 skrev 2015-10-16 10:24:45 följande:

Ja värdelös hantering här i Västerås. 1177 var riktigt sämst också som bad mig förklara hur mkt blod det kommit och om jag var yr, på en skala 1-10 hur ont det gör osv. Vem har tid och lust att svara på sånt nät man panikgråter och blodet rinner :(

Jag vet att missfall är vanligt men bara för det ska man inte behöva nonchaleras :/

Får tänka positivt att allt har en mening helt enkelt...

fy vilka idioter!

Håller tummarna för att det knte är någon fara i alla fall <3
  • Moneal
    annieh897 skrev 2015-10-16 12:55:54 följande:

Jag berättade för chefen igår eftersom jag inte mår så bra. Imorse kom han in i mitt rum och frågade hur jag mådde, och tipsade om att hans sambo använde åksjukeband mot illamående. Det var lite rart av honom tycker jag :)

vad gulligt! :)
  • Moneal
    Orkide skrev 2015-10-16 20:34:05 följande:

Hej!

Jag är 29 år, beräknad till den 20 juni med mitt tredje barn får man hoppa in

Självklart får du hoppa in här :)

Stort grattis och varmt välkommen :) :)
  • Moneal
    Tudelu skrev 2015-10-17 22:01:44 följande:

Här har allting kommit ut nu. Blödde intensivt i 2 timmar med minimala känningar i magen, sen kom hinnsäcken och nu är det som en vanlig mens . Gick fort när det väl kom igång ordentligt, där var 1 1/2 år av försök åt helvete :(

Lycka till ni andra !

Beklagar!!

Stor kram <3
  • Moneal
    HannaSnartMamma skrev 2015-10-17 23:22:41 följande:

Plussade idag!!! Sååå galet glad!

Ett mirakel känns det som!

Fick ett utomkveds som resulterade i akut operation och en äggledare mindre den 14e augusti.

Sen dess gått i ovissheten om ktoppe kroppen fungerar eller om allt va pajjat.

Men så kom det två streck på stickan ikväll!!!

Så lycklig så det är inte sant!

Längtar så tills min sambo kommer hem imorgon så jag kan få berätta nyheten!

stort grattis!! :)
Svar på tråden Junibebisar 2016