• Bibi84

Junibebisar 2016

Vet inte vad det skulle vara annars. Inte urin då jag var på toa både innan och rätt efter. Luktade inte urin heller. Men helt klart....man tänker ju att det ska komma ganska mycket. Var däremot inne och läste lite där tydligen flera har varit med om att delar av vattnet har gått och att dom har behövt ta resten på fl. Två hinnor. I have no clue....

Men ska ringa in igen kl 8. Så får se vad dom säger. Hade små värkat med 10 min mellanrum 1 timma efter men fick somna.

• Bibi84

Inget nytt här. Mannen som är så säker på att det absolut var vattenavgång. Så han är sjukt irriterad för att han menar att vi inte blir tagna seriöst med det. Jag orkar bara inte bry mig längre. Vill bara hem och sova nu och vara någon annan stans.

Nu fick jag min första värk sen kl 02:00 inatt. Och det är nog bara lureri värkar.

I tillägg så sa hon....jag vill nog mer säga att du är öppen 2 cm, inte 3 cm som din bm sa förra veckan.

TACK FÖR DEN!!!!

absolut inte min dag idag.

• Bibi84
    Carror skrev 2016-06-13 21:45:57 följande:

Haft jättemycket mjölkiga flytningar sen 2-3 veckor tillbaka och igårkväll försvann de helt. Trosan är helt ren idag, helt otroligt! Haha

Någon som känner igen sig?

Trodde att mycket flytningar var ett tecken på att de började närma sig...

39+0 idag

som mig typ.... nu på eftermiddagen fick jag tillbaka mina snorflytningar....låter så härligt när man säger det högt....äsch. Men ja, jag kan inte leta efter mer tecken då det enda jag har är typiska förlossnings start tecken. så blir nog att när huvudet nästan är ute eller att jag inte klarar av värkarna längre som jag åker in. 
  • Bibi84

ska faktiskt försöka få tid till refleksolog eller akupunktur, för att se vad dom kan göra....antar att jag inte är lugn nog i kroppen. :) haha

• Bibi84

idag har jag egentligen inte tänkt så himla mycket på att jag måste föda nu, men gärna snart. har varit på stranden med barnen och haft det mysigt....dock var jag inte så himla rörlig av mig, men det att vi gör något tillsammans.
    Nu ska jag vila lite och ta det lugnt.

Verkar som det är på g för en del här nu, va kul det är att läsa det! :)

• Bibi84
    lillmysan skrev 2016-06-14 18:25:44 följande:

Min kropp har sedan igår börjat tömma sig..med sonen blev jag lös i magen två dagar innan han kom..nu trycker det på "där bak" VÄLDIGT ofta men är vanlig avföring, haha!

Hade det sånn förra veckan. 

Sen jag åt några dadlar igår så har jag inte haft stora problem med att gå på toa. Däremot akutbesök när jag har gått promenader efter att ha ätit dom 5-7 dadlarna.
    Tiana skrev 2016-06-14 17:02:26 följande:

Vattenavgång bekräftad! Vi lär vara föräldrar innan veckan är slut! Hemma och väntar på värkar nu.

Va skönt! :)

Njuter nu en lugn kväll, har sovit lite idag, något jag känner att jag kanske skulle behöva göra mer, men kan ju inte sova lite nu, klockan är ju snart 19:30, får vänta tills det blir kväll. :)
  • Bibi84
    Tiana skrev 2016-06-15 02:29:11 följande:
    Jodå, värkarna är här. Har ca 20-25 min emellan just nu. Oregelbundna och har stegras under kvällen/natten i smärta. Just nu undrar jag vad jag gett mig in på haha.

Planen var kontroller varje dag och igångsättning senast torsdag om inget hänt.
    jag vaknar nu ganska ofta av förvärkarna...just nu sitter jag på en boll för att se hur ofta dom faktiskt kommer. Inte så himla skönt! Tog två alvedoner kl 22:00 igår kväll, som fick det till att lugna ned sig lite, men they are still here. få se vad det betyder. Antingen latensfas eller bara pinvärkar. 38+3 idag, onsdag.

Hur går det för dig nu?
  • Bibi84

Har tagit en alvedon novum vid 4 tiden.... men vaknar av exstrema menssmärtor. Det är bara att glömma att sova här just nu. Får väl ta mig ett bad och se på film.

Känner att jag måste på tia hela tiden och göra nr 2.

• Bibi84

nu blöder jag, så det händer saker. sitter i badet och ska tajma. har snackat med fl.

• Bibi84

Inlagd på fl. Öppen 5 cm, skönt. Överlever utan medikamenter just ju.

Svar på tråden Junibebisar 2016