En del av oss skrev 2015-10-29 19:27:32 följande:
[quote=75936663][quote-nick]Inheaven skrev 2015-10-29 19:09:58 följande:[/quote-nick]
Ja då är det en annan historia.
Nu är du väldigt tidigt gången och tyvärr inte mycket att göra om något mot förmodan skulle hända.
Men jag tror att du kommer klara det här.
Vi är många här inne med olika bakgrunder och erfarenheter som kan stötta varandra så kom bara in och skriv av dig.
[/
Jo är i v.4+3 idag och mitt MA skedde i v.4-5 och stöttes ut i v7+ efter flera veckor utan några symtom.
Vet inte hur jag ska överleva dessa dagar fram till vul. Ska in på tidigare koll någongång nästa vecka efter kontakt med den gyn jag gått på utredning hos. Efter upprepade tråkiga upplevelser så börjar man tappa hoppet eftersom det aldrig gått bra förut.
Gråter och jag som vill njuta av att vara gravid och går det vägen vill jag minnas denna tid som en av den lyckligaste i mitt liv och inte bara fylld av konstant kolosal oro.
Jag vet hur du mår och det finns inget värre.
Vad är det du ska kolla nästa vecka? Vul?
Har man tråkiga erfarenheter sen innan är det väldigt svårt att njuta av den första tiden, och det är helt okej. Man får känna så. Skuldbelägg dig inte, utan jag lovar dig att du kommer kunna njuta sen och du kommer minnas den här graviditeten dom något fint iaf även om starten blev lite knacklig.
Min förra graviditet vsr kaotisk, full med oro fram till v.13 uungefär som i stort sett försvann nästan helt när jag började känna bebisen. Efter det kom tyvärr oron att man inte kände bebisen hela tiden.
Vi kvinnor och blivande mammor oroar oss ständigt för våra barn och visst är det väl underbart?
Tänk om man inte brydde sig?
Försök att vända det till något positivt istället för negativt så ska du se att det kommer kännas bättre.
Stor kram