Junibebisar 2016
Har vi en FB-grupp (Facebook)?
Har vi en FB-grupp (Facebook)?
Sambon bjöd ut mig på middag ikväll. Hade det såå himla mysigt
Men nu.....rosa på pappret...igen.. 1 vecka sist o då var det på BIM. Inte vart orolig alls men nu vet jag inte vad jag ska tänka:' -(
Hmm, jag kanske borde gå med där... Vill ju gärna vara hemlig...
Jag hoppar gärna in i denna grupp. Äntligen! 9 månader efter mitt MA. 9 månader av perfekt tajmat sex med sjukt regelbunden mens, äl-stickor och tempning. Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle bli gravid igen. Idag är jag i vecka 5+2, och har bf 7:e juni.Är sjuuuuuuukt nervös. I december förra året gjorde jag ett tidigt vul i vecka 8 och fick se ett embryo med fina hjärtslag. Två veckor senare i vecka 10 gjorde jag ett till vul och då upptäcktes MA. Min lilla ärta hade gått bort några dagar efter första vul. Jag har tagit tre gravtest på äl+12, äl+15 och äl+18 och de verkar öka fint, men ändå är jag så himla nervös. Har ni några tips på hur man hanterar oron i första trimestern?
Tjejer , vad tror ni om att jag skapar en till tråd där vår BF lista ligger?
Så blir det lite lättare att ha koll och uppdatera den?
Mycket inlägg sen igår!
Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!
Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!
Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet
Alltså, mina tester ökar i veckor men har fortfarande lite blödning/färgade flytningar. Haft det i 6 dagar nu. Först ljusrosa o sedan ljusbrunt ,mörkare brunt o nu ljusbrunt igen. Har ingen värk alls o enbart ömma bröst. Tog ett digitalt 5 okt som visade 2-3 , började få detta 7okt tills nu o i lördags visade testet 3+ veckor. Är i 5+4 idag. VUL är det inte någon möjlighet till ännu så. Blir bara så orolig.. Orkar inte med ett till MA eller MF för den delen:'(
Men om veckoantalet ökar trots att du har en blödning borde det ju inte vara någon fara. Eller har jag fel? Nu har jag aldrig varit gravid tidigare, men jag har förstått det som att de allra flesta blödningar är ofarliga och normalt att ha. Hoppas allt går bra för dig!
Jahapp... lyckan verkar bli kortvarig.
Ljusbruna flytningar idag. Har haft tvp missfall tidigare och dom har alltid börjat så. Så misstänker att det gick åt skogen. Känner mig riktigt nere nu, vi som försökt så hårt i 1 1/2 år :'(